Don Johnson - Clinic Hans Peter Minderhoud!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 18:35

Waar een clinic al niet goed voor is :D

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 19:16

Kajanus schreef:
Waar een clinic al niet goed voor is :D

HiHi was er al langer over aan het twijfelen hoor, maar nu de beslissing toch nog snel genomen.... ;)

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:09

_enna_ schreef:
Ter info: ik heb zaterdag in een impulsieve bui toch mijn zadel ingeruild voor een kleiner zadel. := Even een weekje testen en kijken of dit beter is voor mij. :P

Nouw..fotow!

Het was het enige wat me stoorde voor het complete plaatje.. Een mooi passend dressuurzadel en wat je zei dat gaatje (of 2) langere beugels..

Maar echt heel mooi paard heb je en het zijn echt leuke foto's. Je zou hem niet zo jong geven, hij loopt al super!

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 09:28

Elan_GV schreef:
_enna_ schreef:
Ter info: ik heb zaterdag in een impulsieve bui toch mijn zadel ingeruild voor een kleiner zadel. := Even een weekje testen en kijken of dit beter is voor mij. :P

Nouw..fotow!

Het was het enige wat me stoorde voor het complete plaatje.. Een mooi passend dressuurzadel en wat je zei dat gaatje (of 2) langere beugels..

Maar echt heel mooi paard heb je en het zijn echt leuke foto's. Je zou hem niet zo jong geven, hij loopt al super!

Dankjewel! :D Leuk om te lezen... :j

Ik zat al een tijd te twijfelen over mijn zadel. Met mijn vorige paard ging het prima, daar zat ik op als op een bankstel. DJ is van nature veel soepeler en beweegt erg los door zijn lijf en daardoor kwam ik erachter dat ik toch wel wat steun miste aan mijn zadel. Ik heb nog geen foto's van mijn nieuwe zadel hoor. ;) Ik kan 'm deze week uitproberen en mocht ie me niet bevallen kan ik hem aankomend weekend terugbrengen. Gisteren heb ik er voor het eerst echt mee getraind, beviel me wel goed, maar ik kijk het nog even een paar dagen aan en laat er nog even iemand naar kijken om zeker te weten dat het zadel goed ligt op DJ. :)