Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Naomii_ schreef:Wat leuk zeg!!! Manege de Delft!! Daar heb ik leren rijden..
Silvia heb ik heel wat F proefjes op gereden. Heb ook heel wat foto's van Silvia.. Als je het leuk vind kan ik ze wel eens inscannen! Mijn nicht (Cher) had toen Summer (De zoon van Silvia) Wat grappig om te zien..
Leuk paard heb je BTW!
Groetjes Naomi
bigone schreef:Z1 komt wel goed, Z2 ook nog wel, met die afwisseling en de wil om te werken hou je je paard lekker fris tussen de oren en dat werkt het beste. Gewoon echt alleen maar gaan genieten op de wedstrijden en niet op jacht naar de wp gaan werkt vaak het beste. Ook al moet je tegen hele goede, ook zij zijn onderaan begonnen, correct en goed rijden heeft totaal niets met de blitse, supergoede knol onder het zadel te maken. Blijf maar lekker zo doorgaan en genieten, succes.
Ketaki schreef:wat leuk en knap dat je je doel hebt kunnen behalen zeg
gefeliciteerd.
( wat voor bloed zit er eigenlijk in je paardje)
X_Michelle_X schreef:bigone schreef:Z1 komt wel goed, Z2 ook nog wel, met die afwisseling en de wil om te werken hou je je paard lekker fris tussen de oren en dat werkt het beste. Gewoon echt alleen maar gaan genieten op de wedstrijden en niet op jacht naar de wp gaan werkt vaak het beste. Ook al moet je tegen hele goede, ook zij zijn onderaan begonnen, correct en goed rijden heeft totaal niets met de blitse, supergoede knol onder het zadel te maken. Blijf maar lekker zo doorgaan en genieten, succes.
Bedankt
T voelt wel heel gek hoor, voel me niet helemaal thuis in de Z, tussen al die fannatieke mensen, wij zijn meer lang leve de lol en genieten, de meeste zijn in de Z echt te fannatiekmaar ach, ieder zijn manier...
Bedankt, leuk om te horen dat je denkt dat we zelfs Z2 kunnen worden..Doet me goed
![]()