Paarden van het goede leven...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 23:34

_Lente_ schreef:
Bedankt allemaal!
@Knuffeldier: Nou daar zijn heel wat afwegingen en denkwerk aan vooraf gegaan, maar het komt er op neer dat zij konden bieden wat ik wilde (o.a. elke dag controle, gemengde kudde, 24u per dag buiten, enz.) voor een fijne prijs. Dat mensen waar ik een hoge pet van op heb zéér goede ervaringen met hun hadden, en dat ze naar mij ook heel fijn overkwamen. De voordelen waren voor mij van veel meer waarde dan de afstand, die het enige nadeel is. En ik ben ontzettend blij dat ik het gedaan heb, zou het zó weer doen :)

Klinkt goed. Kunnen idd wat beter weg staan en het goed hebben. In nederland zijn er nauwelijks goede opfok bedrijven te vinden. OVer het algemeen alleen maar van dat jonge grut bij elkaar.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 23:35

wat een heerlijk omgeving om daar te rijden zeg

*Jarloers* :o :')

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 08:57

knuffeldier schreef:
_Lente_ schreef:
Bedankt allemaal!
@Knuffeldier: Nou daar zijn heel wat afwegingen en denkwerk aan vooraf gegaan, maar het komt er op neer dat zij konden bieden wat ik wilde (o.a. elke dag controle, gemengde kudde, 24u per dag buiten, enz.) voor een fijne prijs. Dat mensen waar ik een hoge pet van op heb zéér goede ervaringen met hun hadden, en dat ze naar mij ook heel fijn overkwamen. De voordelen waren voor mij van veel meer waarde dan de afstand, die het enige nadeel is. En ik ben ontzettend blij dat ik het gedaan heb, zou het zó weer doen :)

Klinkt goed. Kunnen idd wat beter weg staan en het goed hebben. In nederland zijn er nauwelijks goede opfok bedrijven te vinden. OVer het algemeen alleen maar van dat jonge grut bij elkaar.

Inderdaad, en nu staat ze dus mooi in een gemengde kudde. Zowel merrie's als ruinen en alle leeftijden door elkaar, van jong grut tot bejaard. :)

larissa288 schreef:
wat een heerlijk omgeving om daar te rijden zeg

*Jarloers* :o :')

Haha, sparen en er ook op vakantie gaan, dan kun je ook daar rijden.. ;) Zeker een aanrader hoor, het is er prachtig :)