Verschrikkelijk dat je pony niet alleen haar eigen veulen heeft verloren, maar ook een ander veulen niet heeft kunnen redden. Veel sterkte voor jullie beiden.
Juut
Geplaatst: 30-04-12 19:26
Wat sneu dat het voor Vlekkie niet gebaat heeft....maar wat heeft Joy zich dit weekend bewezen! Je hebt een gouden merrie! Heel veel sterkte, ook voor de eigenaars van Vlekkie. Wat fijn voor hen dat jullie en Joy Vlekkie deze kans gegeven hebben.
Soprano
Geplaatst: 30-04-12 19:26
Onee wat vreselijk nieuws! Arme Joy, nog eens een veulen verliezen. Gelukkig wordt ze heel goed opgevangen door zowel jij als je kudde! Heel erg veel sterkte! En hopelijk huppelt er volgende maand toch een prachtig veulentje van Hope door de weide!
Berdien
Geplaatst: 30-04-12 19:27
Godsamme, dat meen je niet Wat ontzettend erg voor alle partijen. Joy die zo wijs was met haar nieuwe veulentje, beide eigenaren die hoop hadden op een nieuwe mooie match en nu dit. Arme Vlekkie, arme Joy en arme jullie.
Jeetje dat meen je niet. Vreselijk. Eerst haar eigen veulen verliezen en nu het andere veulen ook.
Keeva
Geplaatst: 30-04-12 19:37
Jeetje, wat oliebol dat het niet goed is gegaan .... maar petje af voor jullie en de eigenaars van Vlekkie dat jullie het geprobeerd hebben !!! Fijn dat Joy weer lekker thuis is nu.
Jeetje, wat een naar verhaal..... Echt verschrikkelijk..... Sterkte met alles!
DiaBelle
Geplaatst: 30-04-12 19:41
Het houdt niet op hé, het mag dus echt niet zo zijn.
Wat verdrietig allemaal, zeg, zit hier gewoon te janken. Heel veel sterkte Mariska en ook voor de eigenaren van Vlekkie, zowel merrie als veulen verloren, Wat een verliezen zeg.
Dikke knuffel voor allemaal en in het bijzonder voor Joy.
Grz Sabina
sharief
Geplaatst: 30-04-12 19:43
Een stille meelezer, maar nu moet ik jullie even een hart onder de riem steken. woorden zijn in deze situaties nooit goed genoeg maar hier heb ik al helemaal geen woorden voor. heel veel sterkte in ieder geval...
Danseresje
Geplaatst: 30-04-12 19:44
Jeetje zeg! Zit hier sprakeloos. Was al de hele middag bokt aan het verversen, benieuwd naar de foto's van joy en vlekkie. En dan lees ik nu dat ook vlekkie niet groot mag worden. Arme joy. Eerst haar eigen veulen verliezen tijdens een helse nacht, daarna een pleegveulen. Een mooi veulen wat helaas toch te verzwakt is geweest.
Wel fijn dat ze nu weer bij jullie terug is en dat de rust in de kudde al weer tot rust is gekomen. Is ze nu nog aangemeld bij de veulencentrale of kan dat/willen jullie dit niet meer?
Mariska, heel veel sterkte met het verwerken van de gebeurtenissen van afgelopen dagen. Ik volg graag weer mee bij hope. Zet je de link hier neer als je het topic van hope start?
Ekeif96
Geplaatst: 30-04-12 19:49
Wat super sneu dat het 2e veulen van Joy het ook niet heeft gered.... Arme Joy! Ik vraag me af wat er dan door zo'n hoofdje van zo'n pony heen gaat Wel super dat jullie er alles, maar dan ook ECHT alles aan hebben gedaan om, Joy, haar eigen veulen en een ander veulen te helpen!
_Patrick_
Geplaatst: 30-04-12 19:53
Ahhhhhh wat ontzettend ....... dat Vlekkie niet langer op deze aarde had mogen zijn. Joy weer een veulen moeten verliezen Mariska jullie hebben alles gedaan voor zowel Joy die moeder kon zijn en beide veulens.....het is gewoon oneerlijk Wens jullie heel veel sterkte toe en dat Joy der uier gaat slinken zonder complicaties oid.
moyra
Geplaatst: 30-04-12 19:56
Wat een kl*te weekeind zeg. Verschrikkelijk wat jullie en joy allemaal hebben moeten doormaken.
Jeetje zeg, dat is een schokkend verhaal. Wel respect dat jullie je merrie hebben 'uitgeleend' aan een wees-veulentje.
gitje65
Geplaatst: 30-04-12 20:03
Verdorie, dat het weer misgaat! Dat hadden jullie na zoveel verdriet om het 1e dode veulen, nou zo verdiend dat ze lekker met een gezond veullie aan de voet liep. Sterkte!
Ach jeetje niet Vlekkie ook nog, ik was zo blij voor Joy dat ze toch een kind groot kon brengen maar helaas zit het haar niet mee
vroli1
Geplaatst: 30-04-12 20:15
och arme wat zielig
veel sterkte komende tijd
Bassenqua
Geplaatst: 30-04-12 20:17
Ach wat triest toch, ook haar pleegkind gestorven Wat sneu voor Joy, ik hoop dat ze gauw weer zichzelf is.
rocymax
Geplaatst: 30-04-12 20:18
Net als alle andere bokkers, ben ik ook sprakeloos, ik had zo gehoopt dat Vlekkie het zou redden. Joy, haar veulen en Vlekkie zitten al dagenlang in mijn hoofd en ik wens jullie nogmaals veel sterkte toe en een knuf voor Joy. Natuurlijk ga ik ook je Hope topic weer volgen. Ik ben in ieder geval blij dat Joy weer veilig thuis is. Knuffel voor jullie allemaal.
Jasses, wanneer houdt de ellende een keer op voor jullie? Hoe is Joy er nu onder? Hopelijk hebben jullie met Hope straks zonder problemen een leuk veulen in de wei huppelen. Als iemand het verdient heeft, dan zijn jullie het wel...
Whis_Serada
Geplaatst: 30-04-12 20:33
Ik heb hier geen woorden voor. Alleen sterkte met verwerken. En hele dikke knuffels voor joy xxx