Geplaatst: 29-04-12 15:29
Wat een leukerd zeg, mooi kleurtje ook! Het is alsof ik naar mijn eigen frummel kijk, die deed er precies hetzelfde mee Helaas was haar interesse in de bal na een middag weg...
Oh geweldig dit! Kan niet wachten tot ik zelf een grote bal heb, heb nu een jollybal maar de kudde is nogal groot dus geen enkele pony krijgt de kans de bal te pakken of hij word weer achterna gezeten, een grote bal rolt iets makkelijker mee denk ik zo
IndianRose_
Geplaatst: 29-04-12 22:11
Zalig zeg, ik wou dat mijn verzorgpaard ook zo uitbundig reageerde met zo'n bal Super! En een mooie hengst!
WPFER
Geplaatst: 01-05-12 23:00
is idd geweldig om te zien hij gaat helemaal los op die bal
Hij heeft idd humor haha, de hoes eromheen is van stof. Je kan ook alleen de bal nemen, maar aangezien ik weet dat ik hij mee gaat slingeren ook de hoes gekocht. Volgende keer krijgt hij zonder hoes, aangezien de hoes net zo duur is als de bal, dus dan kan ik gewoon weer een nieuwe bal aanschaffen haha. Heb er al 1 op reserve, de blauwe ( airobicbal is inmiddels stuk haha). Hij heeft er gewoon een lol mee dus heb het er voor over, de bal en hoes samen zijn geloof ik 70 euro. Vrijdag word tobias 2 jaar, alleen krijgt hij dan niet zo een heel leuk cadeautje, namelijk hij word gecastreerd. Hij mocht eigenlijk nog 1 x dekken, maar aangezien ik 3 paarden nu genoeg vind doe ik het toch niet. Ik weet nu al dat ik het veulen wil houden dus dat werkt niet. En omdat hij nu niet in de groep kan, i.v.m. net bevallen merrie enzo mag hij er nu aan geloven.