We hebben al diverse leuke aanmeldingen binnen! Het meeste paardenspul, maar ook andere dingetjes. Er komt zelfs iemand met gave schilderijen staan (en ze neemt waarschijnlijk haar kwasten mee...!) We hebben nog mooie plekken beschikbaar. Dus verkopers: grijp je kans en meld je aan voor deze supergezellige markt!
Komen er ook kinderen/tieners? Ik heb namelijk een aantal leuke (nieuwe) giftitems (niet paarden, maar sieraden, portomonneetjes e.d.) Daar kan ik een leuke grabbelton van maken?
Zondag druk in de weer geweest met sjabrakjes en blankets en pads wassen en hoofdstellen schoonmaken en vetten en halsters schrobben die ik wil proberen te verkopen.
SamIceBlue
Geplaatst: 23-05-12 11:22
Wat leuk, als ik tijd heb kom ik ook wel even kijken! Kan ik gelijk Ionka weer even zien, of staat ze er niet meer?
Heel herkenbaar Duke! Afgelopen weekend ben ik begonnen met het op een rijtje zetten van mijn eigen spulletjes. Denk dat ik er nog maar een plekje bij ga reserveren
Ionka staat er nog, maar waarschijnlijk staat zij op 10 juni heerlijk te genieten van haar pensioen in een nabijgelegen weiland
Leuk ch_ntii123; kun je ons gelijk updaten over je mooie paard! En kun je z'n knappe broertjes weer even zien.
Gezellig Diaz!
Jongens, ik heb er heel veel zin in. We zijn druk bezig met promoten op internet en deze week worden de kranten aangeschreven. Hopelijk wordt het lekker druk!
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-12 14:53
spicegirl
Geplaatst: 24-05-12 15:12
ik denk er nog over ik twijfel of er interesse is in duurder spul...
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-12 16:30
Mmmm, er zijn wel wat ruiters bij mij op stal die (net als ik laatst) aan het rondkijken voor iets 'echt moois'. Ik ben toen bij jou geslaagd, het zou me niet zoveel verbazen als anderen ook bij je slagen. Maar goed, het is inderdaad niet echt 'mainstream' wat je aanbiedt. Aan de andere kant; je woont niet zo ver weg en het is heeeeeeeeeeel gezellig
Wat is duurder spul? ik heb wel interesse in wat knappe (lees: show) spullen, maar ik ben niet bereid er 200 euro voor neer te leggen op dit moment.. (of ik moet binnen een week de lotto winnen, dan geen probleem )
spicegirl
Geplaatst: 24-05-12 16:41
jouw prijs vind ik niet duur ! knappe show spullen, en dan vooral van goede kwaliteit, en dan nog goede merken ook, komen daar al heel gauw overheen maar ik heb nog een leuk hoofdstelletje in de reclame, zie OS.
Er zijn op 10 juni meerdere verkopers die tack aanbieden. Ook voor lagere prijzen. Dan heb je alleen misschien geen Dale Chavez of Champion Turf, maar iets anders leuks
Er komt bijvoorbeeld ook iemand die 4 plekken heeft gereserveerd voor de verkoop van showspullen. Zowel tack als kleding, alsikhetgoedbegrepenheb
spicegirl
Geplaatst: 26-05-12 08:33
ben er ook bij ! heb wat mooi spul,maar ook goedkoper, en wat paardenfreubeltjes...