Al zou ik dat met mijn paarden niet durven. Maar als ik dat zou doen zouden ze wel hard genoeg (weg) rennen. Maar dan wel uit angst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GamblersCup schreef:Zou je daar zo'n tuigje voor kunnen gebruiken, wat wij bijvoorbeeld voor "skieen achter het paard" gebruiken?
__Nicky schreef:GamblersCup schreef:Zou je daar zo'n tuigje voor kunnen gebruiken, wat wij bijvoorbeeld voor "skieen achter het paard" gebruiken?
Nou je houdt het probleem dat de surfer 'naast' je surft. Hij surft er niet precies achter daarom kan je ook geen zweng oid gebruiken... Maar mochten er nog ideeën zijn qua bevestigen, die hoor ik graag
__Nicky schreef:GamblersCup schreef:Gek idee, maar hoe zag het er vroeger uit toen paarden de schepen moesten trekken? Is daar niet een moderne, simpele versie van te maken?
Paarden staan er dan denk ik recht voor? Dan heb je genoeg aan een simpel borsttuig. Met horsesurfing surft de surfer bijna naast je...
Angela schreef:En kun je niet iets maken waardoor je een borsttuig gebuikt. En dan de buitenkant over het zadel naar de zeekant laat lopen? Dan vang je in ieder geval over een groter gebied de kracht op?