Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Heidi schreef:Mooi hoor! Ik vind alleen de foto's technisch niet mooi, niet scherp, weinig diafragma en de kleur is niet mijn ding
StaceyyKingg schreef:Heeii,
u was ook bij hollands got talent?
heeft u een link voor dat filmpje stuur die even via een privé bericht svp..
x
Britt_Mara schreef:wauw! gave foto's zeg![]()
ik heb je trouwens in Ros zien staan voor een advertentie van animal event (?) zoiets(beetje laat maarjah, beter laat dan nooit
)
_l_amanda_l_ schreef:euh, dat contrast, ik schrik me wild, zo zijn ze alleen door jouw uploadsite hoor Daan!
(ik dacht al, dat kan ik toch niet zo heftig gedaan hebben??)
x_Heidi schreef:Mooi hoor! Ik vind alleen de foto's technisch niet mooi, niet scherp, weinig diafragma en de kleur is niet mijn ding
en bedankt.
Scherp, tja, voor mijn cameraatje, zijn ze scherp zat. Dat contrast komt door het uploaden en "weinig diafragma" klinkt leuk maar het zegt niet zoveel![]()
wat jij waarschijnlijk bedoelt, heet scherptediepte.
Zo zien ze er bij mij uit:
Maar was inderdaad een gave dag Daan! Jammer dat die mevrouw van de verhuur niet zo charmant was (wat een kreng), anders gingen we er komende zomer nog eens een jurk halen
*[offtopic] Daan, neem anders ook een nl.fotoalbum.eu account, die laat je kleuren heel[/offtopic]