Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WesseLady schreef:Heey... dat is gaaf!Zie ik ineens 'mijn' kudde terug op bokt. Ik beheer deze paarden namens FREE Nature. Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Vooral die eerste van leidhengst Dille vind ik echt heel mooi.
En leuke reacties ook over het gebied. Het is een bijzonder plekje, eigenlijk midden in de stad en omringt door industrie en een snelweg, maar toch leven daar deze paarden volledig natuurlijk. En dat is best uniek, zo dicht bij de stad.
Ik ben blij te lezen dat jij er van geniet TS!
Tanja_dB schreef:Heey... dat is gaaf!Zie ik ineens 'mijn' kudde terug op bokt. Ik beheer deze paarden namens FREE Nature. Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Vooral die eerste van leidhengst Dille vind ik echt heel mooi.
En leuke reacties ook over het gebied. Het is een bijzonder plekje, eigenlijk midden in de stad en omringt door industrie en een snelweg, maar toch leven daar deze paarden volledig natuurlijk. En dat is best uniek, zo dicht bij de stad.
Ik ben blij te lezen dat jij er van geniet TS!
Tanja_dB schreef:Jep... Dan had jij wei aan de overkant van de Engelsedijk!![]()
Waar zijn die pony's eigenlijk allemaal naartoe gegaan?
Zie ze al een tijdje niet meer!
Aprils_joke schreef:Tanja_dB schreef:Jep... Dan had jij wei aan de overkant van de Engelsedijk!![]()
Waar zijn die pony's eigenlijk allemaal naartoe gegaan?
Zie ze al een tijdje niet meer!
ja dat klopt niet alleen ik hoor samen met andere mensen
de pony,s zijn allemaal verhuist.
maar ik ben echt heel onbeleefd want ik vergeet helemaal te zeggen wat een ontzettend gave foto,s missfcdb geschoten heeft.