Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt gaaf om jullie samen zo te zien!
Elin_ schreef:mét hoofdstel heb je tijdens een schrikreactie zeker wél meer controle. Bit kan pijn geven en die pijnprikkel doorbreekt meestal even de schrik en leid af.
Ik zal wel niks meer zeggen .. maar als het jou kind is dat door een paard vertrapt word dan denk ik dat je wel anders praat.

)
waardoor ik er een keer zonder zadel ben afgevallen omdat hij ergens van wegsprong
.)
Kadankovitch schreef:Indien Maartje 1990 beweert dat men wel verzekerd is als men zonder hoofdstel op de openbare weg rijdt, is juist. Maar bedoeld werd dat de verzekeringsmaatschappij gaat proberen onder het betalen van schadevergoeding uit te komen. En dat is ook zeker!! Zij zullen spreken over eigen schuld door een te grote mate van risico-aanvaarding. Dan ben je wel verzekerd, maar de maatschappij keert niet uit. EN DAN???
Maartje1990 schreef:jemig zeg, TS kent haar paard toch gewoon 't beste? En omdat júllier hiermee niet ervaren zijn betekend dat nog niet dat de TS dat niet is. Zowel paard als TS zijn ervaren dus wat is dan het verschil met een hoofdstel of dit? Als een paard echt een de kletter slaat maakt dat ook echt niet meer uit hoor![]()
En dat je niet verzekert bent dan is natuurlijk onzin.
geerke schreef:eigenlijk probeert een verzekeringsmaatschappij er altijd onder uit te komen om uit te keren hoor....maakt niet uit hoe om je erop zit

xTammyy schreef:Laat ieder gewoon in zijn/haar waarde qua mening oke? Ja, ik heb een risico genomen, maar dat doe ik toch en beslis is zelf
xTammyy schreef:Bedankt voor de reacties!
Laat ieder gewoon in zijn/haar waarde qua mening oke? Ja, ik heb een risico genomen, maar dat doe ik toch en beslis is zelf![]()
Jackytje, degene die t filmde fietste mee dus het is vanaf de fiets gefilmd
xTammyy schreef:Bedankt voor de reacties!
Mallow, waarom ik doorzit weet ik eigenlijk niet, doe ik soms wel en soms niet