Cal gaat fijn, probeer elk weekend richting bos te gaan en verder af en toe wat springen en vooral basisbakwerk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar dit is echt een mooierd! 
!
Vind haar toch minstens net zo mooi als de AT's van de foto's uit het kleurentopic!
Ze ziet er trouwens groter uit dan 1.55
Vind haar nog wel echt 'puppy' ogen, die zal vast nog wel meer groeien en uitzwaren vermoed ik. (Zijn AT's doorgaans laatbloeiers?)
5 jaar alweer??
*geintje vanuit het verre limburgse zuiden*
JoSav schreef:Sok: ja, al die duimen hebben hun vruchten toen wel afgeworpen! Ah, misschien kunnen we dan in een endurancerit eens met elkaar oprijden, haha (al zal jij tegen dan ongetwijfeld een hogere klasse rijden).![]()
Volgens mij rijd je inmiddels best fanatiek, toch?
Lijkt me errug leuk! Wanneer wil je ongeveer gaan starten? Volgend jaar rijd ik aan het begin van het jaar nog wel een paar klasse 1 wedstrijden denk ik. Ik heb m'n vlagen gehad
Heb in 2006 en 2009 redelijk fanatiek gereden, maar daar tussenin eigenlijk niet. In januari heb ik m'n bijrijdpaardje gekocht, dus dit jaar gaan we weer voor fanatiek en hoop ik dat we de punten voor klasse 2 bij elkaar kunnen rijden. Maar volgend jaar gaan we weer rustig aan beginnen, dus Muzanna en jij zijn zeker welkom om een keer mee te rijden! Gezellig!
haha en zeker niet iel, flink body krijgt ze! 
Ze moet eerst goed doorgereden worden. Maar vanaf de eerste keer erop zocht ze al heel braaf contact, dus ze doet het leuk! Wie weet komt er dit jaar nog eens een RIJ-ITP. 
Foto's ohz plaats ik misschien nog wel eens, maar voorlopig nog niet. Ben daar nu toch nog te schijterig voor, haha. Eerst maar eens goed de knopjes erop en genoeg kilometers maken.

Gaat zeker net zo hard he? Voor je het weet is zelfs Linde alweer groot!
Ze is idd niet extreem overbouwd, maar ze groeit wel heel stug steeds achter eerst en dan pas voor. 

Ze heeft idd aardig wat body gekregen, erg mooi.
Ik weet nog je Akhal-Teke topic en dat je ook een paar foto's van haar erin had gezet. Heb toen je hele verhaal in je profiel gelezen, dus ik ben blij dat ik Muzanna weer eens op de foto mag zien.

Ze is in elk geval alweer enorm veranderd, vind ik.
En dat pakt ze erg netjes op, trouwens.