Mijn Akhal-Teke valkje 5 jaar?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mizsz_Kitty

Re: Mijn Akhal-Teke valkje 5 jaar?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 23:10

Heb je ook beeldmateriaal onder het zadel? Zou haar echt niet meer terugherkennen, heb aldoor dat beeld in mijn hoofd gehouden hoe ze bij je aankwam :P

Cal gaat fijn, probeer elk weekend richting bos te gaan en verder af en toe wat springen en vooral basisbakwerk.

XXOOXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 23:14

mooi paard. Ook ik ben benieuwd naar beeldmateriaal onder het zadel:)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 23:21

Wauw! ik ben écht geen fan van dit ras (vind ze meestal echt lelijk := ) maar dit is echt een mooierd! :)

Ik ben ook benieuwd naar beelden ohz :D

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 00:12

Hey wat leuk Jorieke om wat foto's van Muzanna te zien. Ze is idd groot geworden zeg! En ze ziet er best uit :D
En ik ben ook héél benieuwd naar rijfoto's!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 00:19

Ze is zeker erg mooi.
Ik zou haar ook nog steeds graag eens ontmoeten. Dus als je nog foto's wilt hebben kom ik graag een keer langs. ;)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 00:23

Wat een prachtig paard. Veel mooier dan de standaard plaatjes die je van het ras ziet op het internet :j!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 00:38

Ah daar was het topic met de foto's al! Heb je topic van een paar jaar terug toen idd ook gezien, ze is echt mooi geworden hoor! :D Vind haar toch minstens net zo mooi als de AT's van de foto's uit het kleurentopic! :D Ze ziet er trouwens groter uit dan 1.55 :j Vind haar nog wel echt 'puppy' ogen, die zal vast nog wel meer groeien en uitzwaren vermoed ik. (Zijn AT's doorgaans laatbloeiers?)
Wbt endurance; zeker doen, gezellig! Kom je mij met Champs of Bailey vast ook nog wel eens tegen! Wordt een groot feest met al die kleurtjes straks *\o/*

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 00:54

Wat een beauty!!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 08:37

Wauwie! Wat een knappe dame is ditzeg!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:33

:oo 5 jaar alweer??
Wat een prachtig bijzonder dier is ze Jorieke, gaaf om haar weer eens te zien :)
Het wordt een mooie dame! Lekker van genieten!!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:37

Wat een gave merrie! En dat overbouwde... dat valt toch reuze mee?

Ze zal zich wel thuisvoelen in Friesland, ik bedoel, Friesland of Rusland.. klimaat is toch bijna hetzelfde? :D *geintje vanuit het verre limburgse zuiden* :D

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:42

JoSav schreef:
Sok: ja, al die duimen hebben hun vruchten toen wel afgeworpen! Ah, misschien kunnen we dan in een endurancerit eens met elkaar oprijden, haha (al zal jij tegen dan ongetwijfeld een hogere klasse rijden). :D :D Volgens mij rijd je inmiddels best fanatiek, toch?

Duidelijk! :D Lijkt me errug leuk! Wanneer wil je ongeveer gaan starten? Volgend jaar rijd ik aan het begin van het jaar nog wel een paar klasse 1 wedstrijden denk ik. Ik heb m'n vlagen gehad :P Heb in 2006 en 2009 redelijk fanatiek gereden, maar daar tussenin eigenlijk niet. In januari heb ik m'n bijrijdpaardje gekocht, dus dit jaar gaan we weer voor fanatiek en hoop ik dat we de punten voor klasse 2 bij elkaar kunnen rijden. Maar volgend jaar gaan we weer rustig aan beginnen, dus Muzanna en jij zijn zeker welkom om een keer mee te rijden! Gezellig! :D

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:09

Wat wordt ze volwassen! En natuurlijk elke keer weer mooier, wat een beauty wordt ze zeg <3 haha en zeker niet iel, flink body krijgt ze!

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:42

Wat n prachtig paardje ! <3

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 16:50

Muzanna <3

wie weet zien wij elkaar ook nog wel in de endurance :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 17:15

Wat wordt ze al gaaf zeg! En is het al weer zo lang geleden? Kan me de topics van haar reis/aankomst en dergelijke nog goed herinneren!!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-12 18:40

MK: Cal gaat dus goed, zo te horen! Ik ga ook meerdere keren per week het bos in, al is het vooralsnog vooral aan de hand. Foto's onder zadel heb ik nauwelijks en het zal ook nog wel even duren voor ik het aandurf foto's daarvan online te zetten. :o Ze moet eerst goed doorgereden worden. Maar vanaf de eerste keer erop zocht ze al heel braaf contact, dus ze doet het leuk! Wie weet komt er dit jaar nog eens een RIJ-ITP. :D

XXOOXX: Bedankt! Later dit jaar open ik misschien een RIJ-ITP. De recentste rijfoto's stammen nog uit najaar 2011 en stellen niet zoveel voor. :o

Joycebunny: dat hoor ik vaker! :D Foto's ohz plaats ik misschien nog wel eens, maar voorlopig nog niet. Ben daar nu toch nog te schijterig voor, haha. Eerst maar eens goed de knopjes erop en genoeg kilometers maken.

VValar: thanks, Tabitha! Ze is echt onwijs veranderd en misschien stuur ik je binnenkort wel eens wat rijfoto's via PB, want openbaar durf ik nog niet zo goed. Muzanna doet het leuk, maar ik wat minder, ben ik bang. :Y)

Malenka: je bent sowieso van harte welkom, hoor. :j 8-)

BraveSpots: dat zie ik als een groot compliment, want we doen goed ons best haar in een fijne conditie te houden.

Faline: ja, het zijn doorgaans absoluut laatbloeiers, al willen ze ze voor de sport soms wel volstoppen met brok zodat ze sneller groeien. De nomaden lieten ze vroeger pas met 7 of 8 echt aan het werk gaan, en voor die tijd was vooral wat 'lichter' werk (races, ritten en dergelijke). Ik vind haar zelf ook nog best puppy, trouwens. En leuk als ik je eens op endurancerit tegenkom, al moet ik waken dat Muzanna niet verliefd wordt op je Champs, haha. ;)

MiReRe: dank!

Laraax: dank je, ik ben ook wel enorm trots op d'r hoor. :o

Fnanne: Dankje! Hoe gaat het met de drie generaties vosse mooierds? :D :D Gaat zeker net zo hard he? Voor je het weet is zelfs Linde alweer groot!

Amaris: haha, nu komt het gebied waar Muzanna vandaan komt meer overeen met Zuide-Frankrijk. :P Ze is idd niet extreem overbouwd, maar ze groeit wel heel stug steeds achter eerst en dan pas voor. :j

Sok: lijkt me heel tof! Kun je me je ervaringen delen. :j

lakshmi: dankje! Ja, mensen schrikken vaak als ik zeg dat ze een Akhal-Teke is want ze hebben soms toch nog dat stereotype in hun hoofd. Ze heeft dan naar hun idee veel te veel body, hihi :))

Izmir_Condor: bedankt!

Van: zou ik erg gezellig vinden! :j

Bonjoy: gaat hard he? Soms denk ik dat ik een aantal jaar gemist heb ofzo, want sinds ik haar heb lijken de jaren gewoon enorm snel in elkaar over te gaan. Maar stiekem ben ik nu al benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 19:57

Muzanna is echt prachtig geworden ! Ik herinner mij nog zo'n fijn dingetje dat voor het eerst in Nederland toekwam. :) Ze heeft idd aardig wat body gekregen, erg mooi.

Quarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 14:01

Oh wat is ze mooi geworden en gegroeid zeg! Hele knappe dame.
Die standfoto's zijn trouwens best goed gelukt vind ik hoor, heb ze zeker wel eens slechter gezien.
Wat gaaf dat jullie al bezig zijn met inrijden, ben ook heel erg benieuwd naar rij foto's dus zal je topics goed in de gaten houden.
Ik zou het trouwens ook erg leuk vinden deze zomer een keer te komen kijken!

Heel veel succes verder met doorrijden en ben benieuwd naar jullie vorderingen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 15:20

Overbouwd of niet (ik zag het niet eens tot je het zei), ze is prachtig! :) Ik weet nog je Akhal-Teke topic en dat je ook een paar foto's van haar erin had gezet. Heb toen je hele verhaal in je profiel gelezen, dus ik ben blij dat ik Muzanna weer eens op de foto mag zien. :j

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 15:22

Daar mag de schaar wel eens in!
Leuk beestje!

Aylinwaifey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 15:50

Mooi paardje , vind der kleuren ook mooi!

xRamboLoverx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 13:04

Mooi paardje !
Is ze al ingereden ?
Zonee, word dat misschien een beetje tijd..

8AngelEyes8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 13:10

Citaat:
Lekker langgelijnd, zoals het een Akhal-Teke betaamt. (Snoep doet wonderen...?)

Haha, de hond verraad de snoepjes!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 13:21

jokari: dankje! Alles goed met je IJsje? :D

Quarah: ze pakt het rijden allemaal heel goed op, al kan ze wel erg nukkig reageren op andere paarden in de bak, maar verder gaat het allemaal heel leuk. Laat maar weten als je tentamens klaar zijn, dan kom je maar eens onze kant op. ;)

Nemurin: dankjewel! Dat herinner ik me nog wel. :j Ze is in elk geval alweer enorm veranderd, vind ik.

moelly: klopt! Is sinds deze foto's gemaakt zijn ook gebeurd. Zag dat haar staart wel weer enorm lang was geworden dus de schaar is er al aan te pas gekomen. :j

Aylinwaifey: Bedankt! Stiekem wilde ik altijd een zwarte, maar vind deze kleur persoonlijk ook erg mooi.

xRamboLoverx: Dankje, en maak je geen zorgen: ze is vorig jaar zadelmak gemaakt en wordt nu doorgereden. ;) En dat pakt ze erg netjes op, trouwens.

8AngelEyes8: ja, haha, de stalhond is er als de kippen bij zodra hij ook maar het idee heeft dat er iets te halen valt of er iets ritselt. :))