suzotje schreef:Wat me wel opvalt is dat je soms boven te sprong opzij hangt. Vooral goed te zien bij de rode oxer foto. Ook kunnen de beugels wel een gat korter, vind het eruit zien alsof je je benen te lang moet maken of stevig te kunnen zitten! Verder ziet het er vriendelijk uit, veel succes nog!
Ik moest na de sprong naar links om niet in het hek te rijden, dus ik geef alvast mijn zithulp in de richting waar we heen moeten na de sprong bij de rode oxer.
Mijn beugels zijn behoorlijk kort hoor, dus het lijkt me niet dat deze langer moeten om stevig te kunnen zitten.
Overigens heb ik deze foto's juist bij ITP gezet omdat hier niet rijtechnisch "beoordeeld" wordt volgens de richtlijnen. Ik weet prima wat er allemaal nog schort aan mijn stijl en heb tijdens deze jurycursus van de instructeur tips en commentaar gekregen na het rijden van mijn rondjes.
Ik wilde gewoon hier op Bokt wat foto's delen van mijn eerste oefenparcours met Romanov, na 2 springlessen sinds jaren. Dat de techniek dan niet perfect is lijkt me niet zo vreemd.
vind ik sowieso bij wit
die kom ik het liefst vanavond nog ophalen!