Thanks allemaal ben uiteraard ook elke dag nog errrrrrug blij ermee
Issy
Geplaatst: 03-04-12 19:30
Oh wat zien ze er weer goed uit! Fijn dat het hoofd van Mabrouk weer helemaal bijgetrokken is, die zwarte streep trekt vast ook nog wel weg. Geef ze allemaal een knuffel van mij!
JoSav
Geplaatst: 04-04-12 16:01
Wat zijn ze toch prachtig, zeg. En wat is Mabrouk donker! Wisselt hij nou zo sterk van kleur afhankelijk van het seizoen of ligt het aan mijn beeldscherm? Ik blijf de grootste zwak voor Kalife hebben.
Barbara ja mooi weggetrokken is het weer he!! Het heeft een hoop moeite gekost maar eindelijk, er groeien alweer haren op ook dus hoop inderdaad dat die zwarte streep ook nog wel wegvalt daaronder hoe gaat het met jullie?
Jorieke ja donker is hij he! In de zomer is hij altijd zo donker, in de winter wordt hij iets lichter met z'n fluffy wintervacht, hoewel hij in de winter wel weer onder de zwarte appeltjes komt te zitten, die in de zomer weer wegvallen Kalife volgende keer weer!
Issy
Geplaatst: 05-04-12 20:01
Met ons gaat het goed hoor, vorige weekend bij Cindy geweest, en morgen komt ze hier een nachtje logeren. We wonen 120 km van elkaar vandaan, maar zien elkaar eigenlijk wel met regelmaat. We gaan in mei alweer op vakantie dit keer naar Spanje (in appartement van mijn neef aan het strand). Dit keer een ritje op andalusische paarden