Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Crealief schreef:Ik snap wel dat je hier niet op zit te wachten.. maar ik heb rhino van dichtbij meegemaakt op de veerkracht. Deze paarden konden ook niet meer mesten.. Dus dat kan wel echt bij rhino..
En als het rhino is kan die ook nog herstellen.. toch niet testen voor de zekerheid?
sorry als je hier niet op zit te wachten.. kan ik ook wel begrijpen!
Veel sterkte in elk geval!
Spetterrr schreef:Crealief schreef:Ik snap wel dat je hier niet op zit te wachten.. maar ik heb rhino van dichtbij meegemaakt op de veerkracht. Deze paarden konden ook niet meer mesten.. Dus dat kan wel echt bij rhino..
En als het rhino is kan die ook nog herstellen.. toch niet testen voor de zekerheid?
na ja ik zal het dan nog eens vertellen het is echt geen rhino virus want hij heeft het dus waarschijnlijk al 4 weken het heet Cauda equina het is namelijk zeldzaam, Rhino virus heeft hier dus niks mee te maken. de erge koliek is waarschijnlijk al een aanleiding geweest naar de verlamming. Veearts weet het 100% zeker dat het Cauda equina is
Crealief schreef:Ik snap wel dat je hier niet op zit te wachten.. maar ik heb rhino van dichtbij meegemaakt op de veerkracht. Deze paarden konden ook niet meer mesten.. Dus dat kan wel echt bij rhino..
ShauniBef schreef:Wat erg.. Sterkte ermee!
Maar wat ik niet snap.. Paard is nog niet eens ingeslapen, en de eigenaar heeft het al over een nieuwe?! Wat voor waarde heeft dit paard dan voor haar....