ik ken het gevoel dat je lekker mee doet tussen de kwpners (ik rij ook met een haf tussen de paarden en kom ook altijd met winst thuis) en dat haflingers alleen maar "bospony´s" zijn is dikke flauwekul en dat bewijs je maar weer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Glitch schreef:Dat ziet er goed uit!
Jullie zijn een hele fijne combinatie om te zien.
Je paard gebruikt zijn lijf lekker en je rijdt hem heel netjes.
Alleen je 'stapfoto's' (foto 2 en 8), zijn geen stap maar draf
Alice13 schreef:Ziet er goed uit, mooie haf en dat dekje staat hem ook super gaaf! Jullie vormen een mooi stel.
sammy1 schreef:mooie zit heb jij,ziet er netjes uit.
klomp schreef:Leuke haf en inderdaad erg mooi gereden, jullie zijn een leuke combi!
Sharona95 schreef:Wat rij jij je paard fijn zeg! Ziet er echt heel netjes uit. Ik hoop voor je dat je gauw weer een wedstrijdje kunt rijden!
kaat21 schreef:Ik vindt dat je erg streng bent voor jezelf!!! Dit is een super plaatjeTOPPERS!
noviceh schreef:Wat zet jouw paardje zn achterhand er mooi onder zeg!
Cchanny schreef:Ziet er netjes uit.
Ik heb het idee dat hij erg trekt, of jij erg streng bent met je handen.
Probeer een rechte lijn te maken. Armen, polsen en dan teugels.
Nu knik je ze in en daardoor heb je een minder goede verbinding.
onley schreef:ja Suus dat ziet er super fijn uit ben jalours op je houding hoor
ga zo door en hopelijk kan je een keer lekker buiten genieten met hem
_Jessie schreef:Ziet er goed uit zeg! Ik wil je even een compliment geven over je beenligging!!![]()
Je hele houding is netjes maar je beenligging valt me echt op. Mooi lang en volgens mij ook mooi stil.
Heel gaaf!
upendo schreef:Potverdorie..
Ik lees nergens in je tekst waar je woont...![]()
Is het bereikbaar met de trailer?![]()
Nee, wees maar trots op zo'n dier, het ziet er super uit!
Dav schreef:Mooie combinatieNette houding,super hoor.
Je kijkt ook op de meeste foto's netje's vooruit,dat zie je niet vaak.
Met recht mag je best trots zijn op jullie 2.
xDreamerx schreef:Die gebruikt zijn lijf lekker, altijd fijn om te zien! Je zit er ook mooi op, alleen je handen moeten nog rechtop, maar dat weet je alGave pony!
Woeps schreef:ziet er goed uit zeg mag je trots op zijn
nataly_ schreef:Jullie zijn een mooie combinatie zeg! En een prachtige haf is het!!!
44Myrthe44 schreef:Ziet er erg netjes & vriendelijk uit.
Je bent erg zacht met je hand, dat zie je niet vaak!
Teugels zouden ietsje korter mogen maar dat is al genoemd.
Mooie houding heb je verder!
FloMax schreef:Zie je wel Suusnurd, ziet er prima uit! Toppers
CoronaLime schreef:Ik vind Asra zo'n knapperd, rijden ziet er echt top uit, en ben stiekem heel jaloers op je houding
bo123 schreef:mooie combi zijn jullie hoor enne hij is erg leuk. hoe groot is hij?
ik ken het gevoel dat je lekker mee doet tussen de kwpners (ik rij ook met een haf tussen de paarden en kom ook altijd met winst thuis) en dat haflingers alleen maar "bospony´s" zijn is dikke flauwekul en dat bewijs je maar weer.......ik zeg lekker zo doorgaan meid............
Glitch schreef:Dat ziet er goed uit!
Jullie zijn een hele fijne combinatie om te zien.
Je paard gebruikt zijn lijf lekker en je rijdt hem heel netjes.
Alleen je 'stapfoto's' (foto 2 en 8), zijn geen stap maar draf
NonaWen schreef:Suus ! Wat ziet As er mooi uit man ! Geweldig !
Sta je trouwens op die nieuwe stal ?!woa ..
Trouwens, zal ik binnenkort een keer langskomen met camera ?
Queelens schreef:Dat ziet er echt top uit en alle tips zijn al (door jezelf) gegeven.
Snel maar weer op wedstrijd volgensmij gaan jullie een goede score binnen halen
meandrakker schreef:ziet er goed uit! en mooie foto's.
44Myrthe44 schreef:Haha, je hebt gelijk!
Was mij niet eens opgevallen, meestal zie ik dat soort dingen ook meteen
Maaikiej92 schreef:Suus ziet er super uit meis! Ga zo door
Suus___ schreef:Wat een knappert!!
let op je benen in de sb.. Je moet je binnen been op de singel hebben en je buitenbeen wat achter de singel
Babsding schreef:Mooie plaatjes Suus, hij schiet vooruit sinds je 'm weer start (gezien ik t moet hebben van foto's) En tevens... Cob teugels heb ik hier voor je liggen
Illusion1990 schreef:Hey Suus!
Via Facebook zag ik de link naar dit topic. Mooie foto's. Ik vond jullie altijd al een mooie combinatie. Asra ziet er goed uit man. En hij beweegt lekker. Echt stoer dat het zo lekker gaat tussen de paarden. Gelukkig ben je de B uit. Kom ik je niet tegen in de baan![]()
Keep up the good work!
Babsding schreef:Mooie plaatjes Suus, hij schiet vooruit sinds je 'm weer start (gezien ik t moet hebben van foto's) En tevens... Cob teugels heb ik hier voor je liggen
Nessie schreef:Ziet er netjes uit
knetterhard schreef:Wauw, wat een knappe Asra!![]()
Hij groeit echt uit tot een knap paard zeg!
Jullie zijn een super team met zijn 2en
Babsding schreef:Tja, je weet wat je ervoor moet doen om mij mee te krijgen
Ontbijt verzorgen!! Geen probleem dusch! Gewoon in de buurt starten dus met die knappe Assie, en doen! 't Gaat heerlijk, zo te zien en te horen
Illusion1990 schreef:@suus:
Met Illes heb ik geen startkaart meer. Wij doen lekker impulsrubrieken en oefencrossjes. Dressuren doe ik nu met Zjorz. Een 7 jarige merrie. Dat paard waar je me mee in Lonneker zag rondhobbelen. Ze is net een jaar onder het zadel. Eerst een paar veulentjes gekregen. Es kiekn wat t wordt...
CKR schreef:Mooie combinatie, wat een net geheel zeg! Natuurlijk nog wat kleine puntjes maar je zit er zeker netjes op. Het ziet er heel vriendelijk uit
chipieke schreef:wow knap zeg!!!
Wanneer mag ik mijn Haflinger brengen?