Nu zou ik natuurlijk eerste a al bokt een giga preek moeten gaan afsteken hoe onverantwoord bla, bla bla... Echt supergaaf topic.Ik heb alleen wel een paar vraagjes bij die laatste foto: Was dat niet zwaar? Hoe krijg je hem weer naar beneden.
Dat is niet zwaar want Silke houd haar gewicht op haar eigen benen, zit heel wat training in die stunt Ik krijg haar naar beneden door zelf een kwartslag te draaien en haar knie weg te duwen
Hahah geniaal, vind jou topics sowieso altijd heel leuk en stoer om te zien. Geweldig hoe jij met je paarden kunt werken, en hoeveel vertrouwen jullie in elkaar hebben.Die van die pony die leert steigeren vind ik wel heeel cool.
Borisje schreef:Op die eerste foto lijk je net 50 .....Okay, ze zeggen vaak dat ik ouder lijk...MAAR 50... Dankjewel voor het compliment Rianne, dankjewel
Het is altijd een genot om jouw foto's te mogen bekijken, en deze leverden dan ook een lach op mijn gezicht op. Ga zo door!
Woh die laatste foto! Kicken..Hoop alleen niet dat 8 jarige meisjes op ideen worden gebracht (of misschien juist ook wel... haha)
Hihi Nikki. Goed bezig van de dag dit topic. Silke had trouwens niet groter moeten zijn, dan had je die stunt van de laatste foto niet kunnen uitvoeren. Dan had jij ook groter moeten zijn.