Andalusiër Modesta weer eens!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: Andalusiër Modesta weer eens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 08:35

het ziet er goed uit hoor jolijn, veel beter dan je laatste topic jullie zijn hard voorruit gegaan
lekker zo doorgaan,
rome is ook niet in 1 dag gebouwd

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:00

wat hebben jullie trouwens een mooie grote bak
*zucht*
ik heb je topics ook allemaal gevolgd en de verbetring is echt enorm nu je ook een ander zadel erop hebt.

gewoon luchtig blijven ontspannen dan lopen die PRE's het beste gaat het fout dan even zuchten en opnieuw vragen en de 2dex lukt het meestal wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:32

onley schreef:
wat hebben jullie trouwens een mooie grote bak
*zucht*
ik heb je topics ook allemaal gevolgd en de verbetring is echt enorm nu je ook een ander zadel erop hebt.

gewoon luchtig blijven ontspannen dan lopen die PRE's het beste gaat het fout dan even zuchten en opnieuw vragen en de 2dex lukt het meestal wel :D

Hij is echt gewoon 20 X 40 hoor :+

Klopt, soms ben ik wat te veeleisend naar mezelf toe terwijl we al een heel end zijn!

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:23

Ik heb ook enkele topics van je gezien. Toen vond ik echt dat er overdreven gereageerd werd. Goed om deze positieve reacties te lezen.

Rijtechnisch kan ik je geen commentaar geven, zoiezo is daar al genoeg over gezegd. Maar ik vind echt dat je het super goed doet met haar, in elk topic gaan jullie iets vooruit en zo hoort het ook. Lekker door blijven gaan zo +:)+

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 17:45

Jolijn! Wat goed zeg! Het bleef even rustig maar nu zien we eindelijk weer foto's onder zadel :-) Heel leuk! En inderdaad, alle aandachtpuntjes zijn al wel gegeven nu.
Ik weet hoe moeilijk het is je eigen evenwicht te bewaren als je paard nog geen constante gangen heeft!

Ooh en inderdaad, die bak! Heerlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:15

Dankjewel allemaal! Fijn dat het ook zo kan en bedankt voor de tips allemaal!