minka schreef:Gave kleur! Heb hier ook nog een pakje blauw in de kast staan, maar heb niet zoveel lef om het er ook daadwerkelijk in te smeren...
moet je doen is echt vet gaaf plukje is ook leuk! maar gehoord dat blauw zo snel eruit gaat
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Natasha schreef:Marian, ik zie dit Topic pas nu.
Ineens begrijp ik waarom je heel de dag roept dat ik aandacht te kort kom!![]()
Andere bokkers, om te beginnen Arwenlune;
geweldig dat jullie je mond goed opentrekken bij die - nergens opslaande- opmerking van die Nona!!![]()
ArwenLune"]
[quote="Nona schreef:whahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha *verteld niet erbij wat ze denkt* tis er wel op vooruit gegaan dat wel
KazimirOrryS"]
[quote="ArwenLune"][quote="Nona schreef:whahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha *verteld niet erbij wat ze denkt* tis er wel op vooruit gegaan dat wel
Jessie88 schreef::O![]()
![]()
Haaaaaallo, dit is al een oud topic... Hmmz, welkom op bokt [naam]... maar aan kansloze berichten hebben we niks.
Fairie"]
[quote="Nona schreef:whahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha *verteld niet erbij wat ze denkt* tis er wel op vooruit gegaan dat wel
jacky11"]
[quote="Fairie"][quote="Nona schreef:whahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha *verteld niet erbij wat ze denkt* tis er wel op vooruit gegaan dat wel
****** schreef:Nah ik weet wel waarom Nona lachtte hoor?
En trouwens mag ze, stelletje goedzakken.
***** schreef:Kind toch, ik weet allang hoe een forum werkt. Dat ik hier net aangemeld ben betekent niet dat ik niet op andere fora zit.
En ik was gewoon dingen aan het bekijken,en als ik dan een reactie wil plaatsen, dan doe ik dat toch? Ik bedoel, niks om je voor te spannen toch?
***** schreef:Oh by the way, de meeste berichten op dit onderdeel zijn redelijk kansloos meid!