Ik wou haar eerst een grote theedoek oid om doen, want hoewel we verf op waterbasis gebruiken op dit moment, krijg je het niet makkelijk uit de vacht zonder te wassen. Zeker als ze nog niet in zomervacht zijn en dan bleef je allemaal vage gekleurde vlekjes zien. Ook wel leuk, maar hoefde van mij nu ook weer niet perse
Zelf zat ik er ook elke keer onder en om de schade te beperken, dacht ik voor mezelf aan een schort, dan ziet het er maar dom uit, maar dan zit ik er niet helemaal onder. Een theedoek bleek gewoon te kort, dus toen heb ik maar 2 dezelfde schorten gehaald en 1tje vermaakt voor Indy
Dan maar dom, maar we blijven wel schoon hahaha!
Somebitch
Geplaatst: 17-03-12 10:10
Indy wordt steeds beter.
WinSel
Geplaatst: 17-03-12 10:11
Echt geweldig om te zien ! Je ziet echt dat ze het leuk vind, super En dat schort maakt het helemaal af haha
geniaal, echt heel leuk, vooral omdat je ziet dat ze het zelf ook leuk vind om te doen!
sharief
Geplaatst: 17-03-12 10:17
Wat leuk, ze is echt enthousiast ! Heb je al wat kunstwerken aan je muur hangen?
arankeng
Geplaatst: 17-03-12 10:19
wou ze hem niet aan de mensen laten zien? Ze hield haar kop ervoor. Die onzekere creatiefe types toch
Bojangles
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-12 10:23
Nou het liefst pakt ze ze zelf in haar mond, om er zelf mee te gaan lopen zwaaien
Nee nog niks aan de muur hangen hahaha! Alles wat ze nu al heeft gemaakt is al vergeven Vanmiddag gaat ze nog weer eentje maken, verjaardagskado. "Wat wil je voor je verjaardag?" "Ja ik wil echt zó graag een schilderij van Indy!!"
Okee
Zoek alleen nog een leuke signatuur voor op de schilderijen, iemand een idee hoe ik dat het leukste/beste kan doen? Ik heb een adres waar ik stempels kan maken, dus dat ga ik laten doen, moet alleen nog een ontwerp in leveren. Gewoon met een leuk lettertype, Indy?
Liesbeth1994
Geplaatst: 17-03-12 10:26
Nou,ik wil ook wel een indy schilderij aan mn muur hebben Echt geweldig.kan hier echt van genieten.