Ja Karin, jouw foto was me inderdaad ook al eens opgevallen, prachtig! Is hij ook gemaakt door Amke? Jouw schimmel is trouwens een prachtig dier, jullie zijn een mooi team .
Bedankt BaileyMix, grappig dat je zo de link alsnog kunt leggen met ons!
Amke is afgelopen zaterdag nog bij mij geweest, wat een heerlijk positief persoon! Ik kom met Silke in de volgende bit
Wat leuk!! Ik vind Amke ook een geweldig mens, heerlijk no-nonsense. Echt iemand waar je je meteen bij op je gemak voelt . Ben benieuwd naar jullie pagina!
Idd echt een top persoon en ERG geschikt voor dit soort werk heb wel vaker fotograven gehad van magazines, maar er waren er ook een paar waar van ik dacht: nouja en jij moet met mensen/dieren werken? Allemaal onmogelijke dingen willen en geen geduld hebben en niet weten wat ze willen en maar blijven schieten
Amke had op ten duur 1 serie foto's en die riep: ja dit is hem! Idd, no nonsense en gewoon heel positief
Ja ik ben ook benieuwd Die foto van jou is trouwens ook écht geweldig
_Femkee
Geplaatst: 20-03-12 17:17
Ik heb het toevallig afgelopen zondag zitten lezen, toen ik op stal was Erg leuk stukje en een hele mooie foto!
Siets, heb jij meer foto's gezien, of alleen deze? Ik heb alleen de foto die in Bit stond gezien, eerlijk gezegd was ik ook best benieuwd naar meer...
Siets
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 17:25
Ik heb er een heel aantal gekregen via de mail, en eigenlijk zat mijn persoonlijke favoriet daar tussen. Ik snap dat hij het uiteindelijk niet is geworden, deze was gewoon meer Bit-waardig. Maar deze foto:
laat voor mijn gevoel nét iets meer zien hoe wij zijn. Trix is gewoon een gekke fjord, en dat komt op deze foto helemaal naar voren. Wat jammer dat jij er niet meer hebt gezien! Wellicht kun je haar nog eens mailen?
Wat leuk om het stukje in Bit te lezen. Ik ken Trix denk ik nog van veeeele jaren geleden, tijdens m'n stage bij Jan en Thea Oortveld. Het was de lieveling van Jan als ik mij goed herinner en werd vaak gereden door een van de meiden daar op stal. Ik vermoed tenminste dat het dezelfde eigenwijze Fjorden dame is als ik je verhaal zo lees, fijn om te weten dat deze bijzondere pony het zo goed heeft !
Omdat de tekst uit Bit pas online mag op het moment dat het nummer niet meer verkrijgbaar is, kan ik deze nu pas plaatsen. Er waren toch wat mensen die de tekst graag wilden lezen, dus bij deze! Hij staat in de openingspost .
Ik las in je andere topic over haar 31e verjaardag en kwam zo hier terecht. Je schreef dat Trix' vader Astrix was en nou zie ik tot mijn verbazing dat je hondje op Idéfix lijkt
Ik wens jou en Trix nog een heel lang en gelukkig leven toe!