Mijn mooie zadels zijn gestolen..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:31

Kun je niet een overduidelijke foto uit het filmpje halen en deze plaats je gewoon met de tekst WIE KENT DEZE PERSOON, verder niets erbij. Maak je je nergens schuldig aan maar voorkom je misschien dat je zadels al doorverkocht zijn.

co2

Re: Mijn mooie zadels zijn gestolen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 14:42

Ik ga nog even geen beelden op internet zetten, ik wacht even de politie af. Straks pakken ze mij omdat ik misschien iets strafbaars doe, wat dat betreft is het raar geregeld in NL. Maar ik hou jullie op de hoogte!

Die zadels zie ik nooit meer terug, daar ben ik idd ook bang voor. Die gaan lekker de grens over. Heb wel een advertentie op MP gezet maar of het zin heeft..?

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:49

co2 schreef:
Ik ga nog even geen beelden op internet zetten, ik wacht even de politie af. Straks pakken ze mij omdat ik misschien iets strafbaars doe, wat dat betreft is het raar geregeld in NL. Maar ik hou jullie op de hoogte!

Zou ik ook nog even niet doen. Straks word jij idd tegen gewerkt omdat je iets strafbaars gedaan hebt. Helaas is het wat dat betreft idd raar geregeld hier in NL.

Het zijn wel opvallende zadels, dus hopelijk herkent iemand ze als ze op MP verschijnen.
Echt super rot voor je, prachtige spullen waar je hard voor gewerkt hebt (en een mooie bruine combi bijelkaar zoeken is idd best moeilijk := ) en zo'n aso's jatten het gewoon zo uit je kast :( bah!

Hadden ze dus wel veel moeite gedaan om e.e.a. te verdoezelen. Levert natuurlijk tijd op idd..

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:32

Wat erg! sterkte
Hopelijk kan de politie wat met de video beelden!

KusNiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:32

Jeetje wat erg zeg.. ik zou vooral speurders etc goed in de gate houden..wellicht ook op die sites een advertentie plaatsen dat je dit betreffende merk zadel zoekt wellicht dat je reacties krijgt.. je kunt altijd gaan kijken en als je denkt dat zijn ze of das die man zou ik buiten de politie bellen. zo hebben wij ooit ons zadel terug gekregen. maar als het goed is kun je met je aangifte bij de inboedel verzekering wat verhalen.konden wij ook namelijk..

Iig zal ik ook rond blijven kijken.. Succes!

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:08

vind super erg voor je coco. hou me ogen open. wel balen eerst je zus de vorige keer en nu jij :(

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:16

Jeetje wat een stelletje pannekoeken zeg!

Echt enorm vervelend.
Het zijn inderdaad opvallende mooie zadels, deze vallen iig wel op op marktplaats.

Ik hoop dat ze die kerel snel pakken.

Ik zou inderdaad geen beelden of foto's op internet zetten want dan loop je kans dat je zelf een nog dikkere boete krijgt dan dat je zadel kost.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:22

zat ik ook al aan te denken een advertentie plaatsen op marktplaats, speurders, 2ehands, marktplaza etc dat je zo'n soort zadel zoekt

Maar wel ongelooflijk K*T zeg!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 20:30

Das een geluk bij een ongeluk zeg...beelden van de idioot met zn vieze handen!
Hopelijk ben je verzekerd, want zulke dingen zijn echt om ziek van te worden.

Veel succes, ben benieuwd..de wet is heel krom geregeld..een dief mag je niet zomaar neermeppen, want dan weegt de mshandeling weer zwaarder dan de diefstal..de privacy zal ook wel weer zwaarder wegen dan de misdaad opzich..
Anderzijds, er gaan een hele hoop filmpjes op FB rond van jongens die dieren mishandelen en die staan met hun volle harses in beeld..

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:52

Ohh, jeetje wat erg ;( .
Was de man alleen? Vorige keer waren het meerdere, toch? Echt verschrikkelijk! Nikki's zadels ook (weer) weg? Ohh, hopelijk niet ;(. Wat een ellende!

Bellona_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 15:44

Misschien kun je een kennis (die niet direct bij jou in de buurt woont) een advertentie op Marktplaats laten zetten met: te koop gevraagd: bruin springzadel (met een mooi verhaal erbij). Misschien krijg je je eigen zadel wel aangeboden.
Het is maar een idee.
Verschrikkelijk om zo je prachtige zadels kwijt te raken!

ps: Ik zou zó graag een foto van die vent willen zien!!! Hij verdient niet beter dan een klopjacht door filmpjes op internet! Vroeger hingen ze toch ook 'Wanted dead or alive' posters op... Zeer effectieve opsporingsmethode als je het mij vraagt.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 15:53

juist niet op MP oid zetten! want dan zetten hun de advertentie er zoieso niet op! Je kan beter blijven kijken op die websites!
Het is wel echt verschrikkelijk wat sommige mensen doen...

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 15:58

Ik zal er naar uit kijken al denk ik niet dat hier in de buurt (Hengelo OV) wat te zien valt.. Maar houd zelf ook goed marktplaats ed in de gaten! Mocht je de advertentie vinden direct de politie bellen en de verkoopsite zelf berichten..

Echt balen van je zadel, ben het met je eens waarom mensen aan andermans spullen moeten zitten.. Bah.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 16:00

Beelden naar Geenstijl sturen, die zetten het volgens mij maar al te graag op hun site, zo zijn al vele criminelen gepakt!

Ik vind het echt super klote voor je, het zijn echt prachtige zadels. Pffff, echt, mensen moeten met hun poten van andermans spullen afblijven.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 16:06

Oh wat erg! Heel erg balen!!
Ik woon zelf in Sassenheim, dus raar dicht in de buurt van Lisserbroek. Zal ook mijn ogen en oren ophouden naar je zadels.

DieselVince

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 16:11

ahh jij staat vast op Enthoven...daar gebeurt het net iets te vaak..!

Baytje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 16:59

vanmorgen een sjabrak en zadelhoes in t park achter stal gevonden. verder geen spoor, alleen autosporen...Eigenaar van stal hiervan op de hoogte gebracht.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 18:24

Lijkt me zo klote...ik hoop voor je dat de verzekering iets voor je kan betekenen :)

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:00

Wat een prachtige zadels zeg! Ik hoop dat je ze snel terug zal krijgen.
Ongelovelijk, dat mensen niet met hun tengels van andermans spullen kunnen blijven!!

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:05

Dat is flink balen van je mooie zadels, hard gespaard en gezocht en dan krijg je dit..Ik vrees ook dat je ze niet meer terug ziet. Juist omdat de zadels zo mooi en vooral apart zijn. Denk niet dat de dief ze op een site gaat plaatsen. Ik kan er zo boos om worden dat mensen niet zelf de moeite nemen om er zelf keihard voor te werken. Kan de verzekering nog iets voor jullie betekenen of kunnen zadels niet/nauwelijks verzekerd worden? (Had zelf vroeger een Wintec, nooit nagedacht over verzekeren omdat het de prijs niet was.)

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:34

Och jeetje wat vreselijk voor je. het zijn ook echt prachtige zadels! Er zijn nu een hoop mensen die het in de gaten houden dus ik hoop dat ze boven water komen.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 23:43

Baytje1 schreef:
vanmorgen een sjabrak en zadelhoes in t park achter stal gevonden. verder geen spoor, alleen autosporen...Eigenaar van stal hiervan op de hoogte gebracht.

Thanks voor je tip! Beetje jammer dat ik het nu via jou moet horen en de eigenaar van stal er weer niks over zegt tegen de mensen die dit aan gaan... Het was mijn zadelhoes maar deze is vanmiddag alweer door iemand anders meegenomen.. 8)7 -O-

Ik had gisteren al wel meteen een advertentie op MP gezet, de andere sites hou ik in de gaten!

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 23:55

Jeetje wat vreselijk! Vooral omdat je het echt goed achter slot en grendel had zitten. Hopelijk worden ze gevonden.

Baytje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 08:57

gisteren de beelden bekeken. Ze lopen werkelijk op hun dooie akkertje rond!!! 1 man is redelijk duidelijk in beeld. Ik heb trouwens je zadelhoes in mijn kast gelegd Co2, wist niet dat ie van jou was maar heb m wel veilig gesteld voor de nacht :-). Zal ik de politie bellen dat ik t spul gevonden heb?

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:02

ja vond ook erg raar om het op de camera te zien dat ze op ons stukje bezig waren?