Geweldige PRE Comanche rijden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 22:04

Volgende keer ga ik daar veel beter op letten ;)

Cap die ik bij had paste niet goed, dus dan liever zonder cap dan een slecht zittende ;)

goldy007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:05

VisibreTeam schreef:
goldy007 schreef:
Hey Comanche! Die ken ik! En zijn eigenaar ook! Ik ken hem van betere tijden, hij was altijd super bespierd en heel gaaf. Zonde zeg!

Hij gaat er wel weer helemaal bovenop komen :))
Zijn eigenaar is er onwijs goed voor :)
Hij heeft gewoon te lang niks kunnen doen ivm met een slechte bak...

Dat geloof ik wel hoor! Maar mijn paard heeft maanden met een blessure gestaan,14weken kliniek en daarna nog 4welen boxrust maar zo terugvallen.....echt niet! Dus dat vind ik een raar verhaal. En alle andere mensen met alleen een buitenbak.... Hopelijk is ie gauw de oude want hij was echt machtig mooi!

Prinslover

Re: Geweldige PRE Comanche rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:29

Die comanche, is hij niet verkocht? Hij stond te koop meende ik.. Hij ziet er wel een stuk minder uit dan ik gewend ben, maar daar wordt aan gewerkt lees ik! Ben het wel met de rest eens dat het wachten met deze trucs etc wel verstandiger is in het vervolg, maar dan zal wel goed komen. Leuk dat je hem mag rijden, veel plezier samen :) !

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 18:19

Ik vind het beeld niet heel erg fijn, teugels wat korter en geef 'm wat meer vrijheid van voor dat zijn neusje er wat meer uitgaat!
Verder ben ik het eens met joolien! Wel een gaaf beest!

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 18:36

jeetje! wat machtig om zo'n paard te rijden!

VValar

Re: Geweldige PRE Comanche rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:12

Oei meisje het enige wat ik denk is gebruik eens een normale trens. Kun je je dier veel beter en fijner op rijden ;)