Nope ik heb mijn stal helaas terug moeten brengen naar hobbymatig, heb momenteel nog 2 rijpaarden van mezelf en wat jong spul, werk nu voor een spring/handelstal
Ik wil ook! Echt geweldig om eventjes zo'n clinic te regelen. Marieke, top!! Erg jammer dat ik deze dag niet kan. Wel heel veel plezier gewenst aan iedereen die wel kan, ik ben benieuwd naar de ervaringen en foto's.
He wat leuk! Ik heb ook een parcival! Zit alleen niet in het topic, ben ik dan ook welkom? Lijkt me ontzettend leuk! Wat gaan jullie in september organiseren dan?
vanochtend heb ik het berichtje van natasjavE helemaal niet gezien maar mijn hengst heet: James Bont Junior, James Bont x Linardo ... deze hengsten zijn allebei niet goed gekeurd bij het kwpn James bont is wel goed gekeurd bij het I.H.W en mijn paard James Bont Junior is goed gekeurd bij het I.H.W, K.P.S.T en het Barock Pinto studbook ...
en nog een vraagje .... als ik me inschrijf en ik kan achteraf tog niet en geef dat duidelijk van te voren aan ben ik dan als nog me geld kwijt ? ...
MariekeA
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-12 23:50
Beau, het wordt particulier geregeld, dus afzegging is op eigen risico. Wel probeer ik dan vervanging te regelen van de eventuele reservelijst, zodat iemand anders kan gaan en jij je geld terug krijgt. Maar dat kan ik niet garanderen. Je mag ook zelf vervanging regelen.
Overigens is de clinic nu voor 50% gevuld. Aangezien de clinic pas 1 dag online staat, gaat het best snel.
Zoals ik de mensen die zich opgegeven hebben al heb geinformeerd per email, blijkt het opgegeven bedrag EX. BTW te zijn. Incl. BTW komt dit op € 47,60 per persoon per les.