Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

goed dat jullie haar hebben genomen! branka16 schreef:Ik weet haast wel zeker dat het een leuke dame word.
Alleen om haar rustige karakter vind ik dr al geweldig.
En de ouwe merrie, we hebben er gewoon niks mee.
Ook nooit mee gehad slechts de merrie gehad om mee te fokken en kinderen op te laten rijden.
Maar ze stond al 2 jaar stil (al en toe longeerwerk gedaan), dus denk dat ze daar beter terecht komt.
En waarom zou ik hem niet geloven.
Hij heeft zn beloftes altijd waar gemaakt, en mocht er iets met het paard aan de hand zijn kunnen we haar zo terug doen en krijgen we een ander paard
Ooooh ja nogmaals bedankt voor alle leuke reachties!
En ik snap best dat als je een verleden of een band hebt met een paard je dr niet zo zou verkopen.
Maar niemand bij ons heeft dat met dit paard, dus de keuze was niet zo moeilijk..
branka16 schreef:Mja ik was even vergeten dat je afgekraakt word als je een handelaar inschakeld.
Mijn excuus hiervoor.

branka16 schreef:Je hebt gelijk.
Ik snap heel goed dat als je echt een band hebt met je paard het niet zomaar aan jan en allerman verkoopt.
Maar deze merrie stond zo'n 6 jaar bij ons en heeft nauwelijks wat gedaan.
We hadden 10 paarden, en niet te tijd om alles te rijden en aandacht te geven.
Nu hebben we er dus 9, en misschien nog 1 verkopen maar dat word moeilijk omdat we met dat paard wél een band hebben.
Ik ben misschien idd erg nuchter maar ben er wel trots op.
Weet wel toen ik mn paard Branka een aantal jaar geleden ben verloren mezelf heb aangeleerd om niet meer zo intiem met een paard bezig te zijn.
Maar jah, allemaal persoonlijke dingen, we zijn wie we zijn en doen zoals we doen.
Ik heb ook respect voor een ander zn mening en handels wijze, waarom een ander dan niet voor de mijne
(Ik wil er best over praten zoals je leest, maar aan afkrakende of neerhalende reacties heb ik niks en zal ik dus ook niet op reageren.)