Peri weer aan het werk! (M1)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Joyy

Re: Peri weer aan het werk! (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:41

Jullie zijn een mooie combinatie Marieke!
Je hebt inderdaad veel tegenslagen gehad het afgelopen jaar, hopelijk blijf je nu de stijgende lijn vasthouden. Dit ziet er in iedergeval top uit, ga zo door :D

Nsvc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 11:25

Hij blijft leuk he! Ziet er netjes uit, probeer inderdaad wat meer op je billen te blijven zitten en probeer hem recht te houden, zie af en toe dat de achterhand zich naar de binnen hoefslag verplaatst. (bijv. 1.05) Vooral zo door blijven oefenen! Tot van de zomer in de M1 :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-12 11:28

Dankjewel Joyke! :)
Dankjewel loes! Wanneer ga je over naar het M1 dan kom ik je vast weer tegen! ik ga een aantal selecties meerijden (maar niet voor BK want dan ben ik op vakantie helaas)

Nsvc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 11:31

Queelens schreef:
Dankjewel Joyke! :)
Dankjewel loes! Wanneer ga je over naar het M1 dan kom ik je vast weer tegen! ik ga een aantal selecties meerijden (maar niet voor BK want dan ben ik op vakantie helaas)

Was van plan met het zomerseizoen over te gaan, maar met dat rhino zit het allemaal niet mee. Denk wel selecties M1! Ah jammer, maar komen nog genoeg bk's.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 19:51

Dan kom ik je vast tegen in het M1 aankomend seizoen :)

Afgelopen week weer goed getraind met peer en hij staat nu rondom op ijzers (voor het eerst)
rijden gaat steeds vooruit zitten al hele fijne stukken tussen en het galopwerk pakt die erg goed op. (even nagaan dat dit altijd zijn moeilijkste gang was met veel spanning!)