En gaat nooit meer weg? Ik had mijn shet ook verkocht, toen hij 1 jaar was.... Na 3 maanden heb ik hem weer opgehaald. Hij is nu 13 of 14. Succes met je shet!
het kindje kon er niet mee overweg.. en ik had haar onder contract verkocht tot ik de eerste koopkeus zou hebben als ze weg zou gaan:) maar ze wordt op en top verzorgt door 4 verzorgsters 2 om 2:P en ik kom 2-3x in de week effe kijke als ik van me grote tinker af kom..
hihi leukk!
skorrie
Geplaatst: 16-09-12 23:37
Juulxx schreef:
hihi ze is terug :D:D
Huh?? Heb je haar terug gekocht?? Wat leuk!! Ik kan al helemaal geen afscheid nemen van niets (en dat is soms ook best lastig ) en toen ik het net las dacht ik 'jeetje, wat kost zo'n shetje nou?! Had je haar niet kunnen houden??' maar...... ze is dus terug!! vertel, vertel...
skorrie
Geplaatst: 16-09-12 23:38
Juulxx schreef:
het kindje kon er niet mee overweg.. en ik had haar onder contract verkocht tot ik de eerste koopkeus zou hebben als ze weg zou gaan:)
Oh jaa... ik heb haar later weer moeten verkopen maar ze is heel erg goed terecht gekomen! Mijn ouders vonden het geen strak plan om haar te houden i.v.m. de extra kosten... maar ze is uiteraard verkocht aan een goed huis! en onder contract:)
groetjes
JunkDeLuxe
Geplaatst: 30-03-13 01:13
Nou, krijg ik even een wiplash van die moodswings zeg