Ine23 schreef:Nobbi! Prachtig dier is het met een geweldige kleur! Ik wil binnenkort mooie foto's als hij aan het werk is in zijn westernoutfit
Joh als is al deze complimentjes aan hem doorgeef krijgt hij straks nog sterallures
Hehe hmm daar moet ik nog wel even een fotograaf voor vinden maar de foto's hou je tegoed
! Prachtig dier is het met een geweldige kleur! Ik wil binnenkort mooie foto's als hij aan het werk is in zijn westernoutfit 
. Maar tsja elke hengst is anders,nobbi is erg makkelijk maar je moet wel consequent bij hem zijn. Dat is eigenlijk wel nodig bij elk paard maar bij hengsten nog meer,nee is nee, en ja is ja. Er is geen tussenweg. En je hebt vind ik dan een grotere verantwoordelijkheid,jij bent de hengstenhouder. Jij moet ongeacht wat een merrie in de buurt uitspookt de hengst in toom houden. Nobbi is niet zo moeilijk daarin en staat ook gewoon tegenover de merrie's maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden wil je een hengst nemen. Maar verder zoals ik eerder noemde hij is erg makkelijk,erg lief en mag graag knuffelen 
Woest dier!