Ine23 schreef:Nobbi! Prachtig dier is het met een geweldige kleur! Ik wil binnenkort mooie foto's als hij aan het werk is in zijn westernoutfit
Joh als is al deze complimentjes aan hem doorgeef krijgt hij straks nog sterallures

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ine23 schreef:Nobbi! Prachtig dier is het met een geweldige kleur! Ik wil binnenkort mooie foto's als hij aan het werk is in zijn westernoutfit
Kayleigh_ schreef:Zitten hele gave foto's tussen! Nobbi is echt een knapperd, en ik vind hem idd een prachtige, donkere kleur hebben! Ik ben zeker geïnteresseerd hem van de zomer eens te fotograferen!
hilly200 schreef:hackny schreef:oke das wel cool indd western
is hij makelijk te rijden? in de omgang?
wil zelf namelijk ook een hengst later
Hij heeft zo z'n haflinger streken. Maar tsja elke hengst is anders,nobbi is erg makkelijk maar je moet wel consequent bij hem zijn. Dat is eigenlijk wel nodig bij elk paard maar bij hengsten nog meer,nee is nee, en ja is ja. Er is geen tussenweg. En je hebt vind ik dan een grotere verantwoordelijkheid,jij bent de hengstenhouder. Jij moet ongeacht wat een merrie in de buurt uitspookt de hengst in toom houden. Nobbi is niet zo moeilijk daarin en staat ook gewoon tegenover de merrie's maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden wil je een hengst nemen. Maar verder zoals ik eerder noemde hij is erg makkelijk,erg lief en mag graag knuffelen
![]()
Morgen heb ik mijn eerste echte westernles met Nobbi,ikzelf heb wel 7 jaar ervaring met een tussenstop van een halfjaar nu. Maar ben benieuwd hoe het gaat
@Bellatrix Dankje,ik ben ook onwijs blij met de foto's zowel met die van marjolijn (MB-Shots) als die van Lauke (laukefotografie)
@Wilmatje Wat denk jij dan dat is ie ook hoor
hackny schreef:oke bedankt voor je uitleg!
indd somigge zijn echt knuffelkonten (L)
hoe ging de les?
gr hackny