Dat is mooi, kan ik vast zien wat we krijgen als tegenstand
DL_
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-12 17:48
Super We gaan er een hele mooie wedstrijd van maken!
lotte002
Geplaatst: 07-03-12 18:03
Ik doe ook mee met mijn 5 jarige lingh Ze is al wel 5 maar erg groot (177 cm) en loopt nu ongeveer 1 jaar pas echt een beetje fanatiek onder het zadel. van de week voor het eerst de schouderbinnewaarts mee genomen in de trainning en dat pakte ze vrij snel en goed op. Dus heb er wel vertrouwen in dat ze klaar voor is tegen die tijd voor de nieuwsierige een filmpje van afgelopen zomer http://www.youtube.com/watch?v=Jq_tf8QLMD4
DL_ : dankje, ik vond het vorig jaar een hele gezellige/leuke wedstrijd. ( toen was het eigenlijk alleen puur voor de ervaring):), en nu de bodems helemaal goed zijn is natuurlijk helemaal mooi
Snuupke
Geplaatst: 14-03-12 15:21
Ik dacht laat ik eens even wat spammen, met deze wil ik gaan:
veulentje wil er maar niet uitkomen, dus voorbereiding valt niet mee haha, geef haar puur beweging om in conditie te blijven, maar echt specifieke training lukt dus niet...
Oei das altijd lastig. Boe roepen aan de voorkant en lokken met een wortel aan de achterkant al geprobeerd?
Grapje natuurlijk. Wanneer was ze uitgeteld Linda?
lotte002
Geplaatst: 11-04-12 14:19
Bij mij gaat het helaas ook niet goed, mn lingh heeft zich 2 weken geleden in de bak verstapt, nu staat ze dus al 2 week stil en aan de pijnstillers ze loopt niet kreupel maar ook niet goed. DA denkt dat het in dr heup zit aangezien je aan dr been niks voelt of ziet, ik mag vanaf vandaag wel weer onder het zadel stappen en als ze goed loopt weer opbouwen. Maar of ik dr optijd klaar krijg weet ik dus nog niet. Ik meld me nog niet af (wie weet valt het toch mee), maar ga natuurlijk ook niks overhaasten. al met al is het dus voor mij nog even afwachten of ik mee kan doen..
Bij mij loopt de training wel goed gelukkig! ik zit alleen met het probleem dat de selectie voor het zzlicht in eindhoven op dezelfde dag is! word nog even de startlijsten afwachten dus! gelukkig werkt de organisatie van de romisancup echt super mee
Bouwpakket
Geplaatst: 11-04-12 15:48
DL_ schreef:
Oei das altijd lastig. Boe roepen aan de voorkant en lokken met een wortel aan de achterkant al geprobeerd?
Grapje natuurlijk. Wanneer was ze uitgeteld Linda?
Haha goede, ga ik toch maar eens proberen, ze is nu bijna uitgeteld, rond de 15e, en hoopten dat het iets eerder zou zijn ook ivm selectie, maar ben bang dat het later wordt dus dan gaan we ons puur concentreren op romisan en pavo haha
Wow wil je na een maandje al weer op concours met je merrie? Is dat niet vrij snel? Lijkt me ook zon gehannes met t veulentje dan.... Maar goed ieder paard is natuurlijk anders.
Hier verloopt ook alles goed. Heb hem vandaag weer opgepakt na de horsefood, heeft ie lekker vrij gehad en alleen maar op de wei gelopen. Kon zo weer beginnen waar dat we geëindigd waren.
ja is wel de bedoeling ja, na enkele dagen gewoon opbouwen met eraf pakken, kan zeker geen kwaad en doe het paardje er juist een plezier mee wss, word nl echt sjagerijnig van het stilstaan, is pas een beetje handelbaar sinds ze aan het werk is, en als ze ooit verplicht vrij heeft door bijv. kreupelheid is ze niet te hanteren...
Hier gaat alles goed, heb inmiddels de 1e selectie vd kring achter de rug. Heel fijn gereden maar helaas dacht de jury en compleet anders over, was dat even een tegenvaller!