super leuke foto's zou voor 9 gaan en 13 voor een kleine (leuke grappige foto!) maare cap? ene keer wel andere x niet? of zeur ik nu? leuk beestje verder!
Jamiie
Geplaatst: 26-02-12 20:20
wat een prachtige foto's! & een beauty van een paard. er is hier iemand zwaaar jaloers... haha! een mooiere dag in februari had je je niet kunnen wensen, heerlijk weer!
Prachtige foto's! Ik zou absoluut voor foto 10 gaan!
SuperPaardje
Geplaatst: 27-02-12 23:01
Hann
Wauww echt supermoooie foto's! Mikje is echt gaaf! Was lekker weertje voor t strand! Ik ben volgens mij de enige maar ik zou foto 8 uitvergroten haha Maar zijn allemaal leuk hoor!
Gipsylover
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-12 19:05
Ik zie dat ik nog helemaal de vragen niet heb beantwoord, de singel is van christ! We waren op het strand bij domburg! Verder rijd ik 'm inderdaad niet altijd met cap, dat is een persoonlijke keuze ! Op het eind heb ik 'm even afgedaan voor wat fototjes!
TREK NIET ZO AAN DIE TEUGELS!! ook al is je paard heet. En waarom spoortjes? je gaat toch ontspannen naar het strand om samen te genieten? Moet hij daar een proef lopen ofzo, volgens mij sta ik hier alleen in maar ik vind het ondanks het prachtige paard geen fijn beeld.