Ik rij niet meer mee, mijn pony's mogen vanaf de Alberthoeve lekker toekijken. Ik ben de hele week aanwezig op de Alberthoeve en help in de stallen en dergelijke. Alle landjes liggen er prima bij, gisteren alle waterbakjes uitgesopt . Woensdag chinees buffet op de Alberthoeve, kan ik helaas niet bij zijn. Natuurlijk wel de bbq, word weer 1 groot feest.
Wat jammer dat je niet meer mee rijd. Wat is de reden als ik vragen mag
Napie
Geplaatst: 09-09-12 22:10
Heel plat gezegt ben ik niet erg aktief meer aan het mennen omdat ik net gescheiden ben. Daarmee ook mijn vaste groom kwijt. Ik ga vanaf oktober op de Alberthoeve wonen, mijn pony's wonen daar al een jaartje. Ik heb het wel gezien
Eerste uur helaas flinke buien gehad daarna zonnetje en fris windje. paard deed het geweldig, maar was wel moe. Was behoorlijk zwaar in het mulle zand en 8 km extra om er te komen
Ik lag net na Nanda in het zand, paard verstapte zich en baf daar lagen we. Pijn in mn stuitje nu maar morgen even doorbijten en gewoon weer te paard. Heb er alweer zin in!
Wij zijn ook weer veilig thuisgekomen. Heb een superweek gehad, jammer van het weer. Vrijdag echt tot op het bot natgeregend (voor zover we al opgedroogd waren), wat een weer het laatste stukje. Maar volgend jaar zijn we er zeker weer bij!!