Ze hebben wel hun best gedaan 
Ik vraag me nu af... is die boom een lekkere pittige eerste sprong of de afsluiter van deze serie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ook heel irritant. Ik kom ook vaak hindernissen in het bos tegen, die ik dan gewoon niet wil nemen.. En zo had ik ook eens een keer dat ik vol aan het galopperen was op een smal ruiterpad en ineens lag er zo'n tak, waar zowel paard en ik niet op hadden gerekend. Daar is ze keihard tegenaan geknald.. Want springen kende ze toen helemaal niet. Had ze nog nooit gedaan.
. Terug naar stal, dan op de terugweg naar huis langs de baan en ik leg alle boomstammen weer aan de kant. Rotwerk, maar ik vind het belachelijk om ze op het pad te laten liggen.
maar bij ons galopeer pad vlak na een hoek was een hele dikke boomstam omgezaagt(op het ruiterpad) die je dus niet ziet aan komen en je paard dus ook niet. zo kan je paard gewoon zijn benen breken! ben het met je eens het is heel vervelend 
Jeetje, grappige foto maar wel heel irritant... als ik er met mn sulky of menwagen aankom kan ik lastig over die 'kerst'boom

.