maura schreef:Leuke oefening, een varend paard. En een gelukje dat 'ie niet wit is, anders was je half november vermoedelijk je paard een dagje kwijt, en de pontbaas z'n pont![]()
Gezien de uitgebreide voorbereiding vind ik het nogal meevallen met het risico. Feitelijk breng je je paard, jezelf en anderen altijd in gevaar zodra je je met paard op de openbare weg begeeft. Een pontveer is ook gewoon maar een stukje openbare weg waar je ook als bestuurder van een paard gewoon gebruik van mag maken. Veel plezier op de Utrechtse Heuvelrug.
@GC, net als Utixo valt je manier van formuleren mij ook op. Dat je je mening zegt lijkt mij prima, dat de die mening niet verpakt in hartjes en watjes nog veel beter. Maar dat je, zoals je hier doet, iemand nagenoeg persoonlijk en ongefundeerd veroordeelt zorgt er wel voor dat ik die mening meteen een stuk minder interessant vind.GamblersCup schreef:Ik zeg hier mijn mening, en ik ga er niet vanuit dat iemand die zoiets zomaar doet zonder na te denken luisterd naar een ander. Hoe je het ook brengt. Maar iemand mag best weten dat andere mensen dit wel eens heel onverantwoord kunnen vinden.
TS heeft helemaal niets zomaar zonder nadenken gedaan. Ze heeft heel goed nagedacht en heel goed voorbereid. Als jij vindt dat ze niet goed heeft nagedacht of voorbereid, kun je ook aangeven wat ze beter had kunnen doen. Daar heb je geen hartjes of watjes voor nodig.
Ik ben het hier volledig mee eens.En nogmaals, de voorbereiding was echt prima als ik dit zo lees! Rustig laten wennen aan het geluid, stapje voor stapje. Super!
Edit: Het lijkt mij wel verstandiger om af te stappen op de pont. Als er wat gebeurt, kun je al je handigheid gebruiken om je paard te kalmeren, in plaats van dat je ook moet zorgen dat je blijft zitten.
Vergeet het rode strikje in zijn staart niet!
.