Ymor schreef:Nou Lot je kan een eigen zaak beginnen als ik de reacties zo hoor!Haha de meeste mensen willen alles voor niks.
Zodra ik mijn eigen mini heb, krijg je wel een PB hoor. Hahaha, ik vind het écht super stoer, zo'n deken bij een kleintje!
Dacht eerst wow wel duur deken om te vermaken.Maar voor 25 euro is dat zeker de moeite! Erg mooi gedaan
JessicaChico schreef:Vet leuk en mooi op maat gemaakt!! Heb je geen tijd en zin om er ook een voor mijn ponytje te maken als je zelf voor de deken zorgt en goed betaald voor t vermaken.
Buckje schreef:JessicaChico schreef:Vet leuk en mooi op maat gemaakt!! Heb je geen tijd en zin om er ook een voor mijn ponytje te maken als je zelf voor de deken zorgt en goed betaald voor t vermaken. Hihi dat noemen ze zaken doen!
Buckje schreef:JessicaChico schreef:Vet leuk en mooi op maat gemaakt!! Heb je geen tijd en zin om er ook een voor mijn ponytje te maken als je zelf voor de deken zorgt en goed betaald voor t vermaken. Uiteraard!Ga even kijken op piaffe
Buckje schreef:Piaffe heeft de prijs omhoog geschroeft. ...aangezien elke Shetliefhebber nu zo'n dekentje wil maken... Ik vind het echt knap dat je hem zo netjes hebt verkleind!!Ben daar zelf erg slecht in.
KoudbloedKim schreef:Buckje schreef:Piaffe heeft de prijs omhoog geschroeft. ...aangezien elke Shetliefhebber nu zo'n dekentje wil maken... Ik vind het echt knap dat je hem zo netjes hebt verkleind!!Ben daar zelf erg slecht in. Gelukkig hoef jij voor Kim niks verkleind..
Ja hoor jij bent ook echt van alle markten thuis he Geweldig, dat heb je netjes gedaan. staat der knap