@Meggiemag: Erg he, dat witte plukje groeit ook 3x zo snel als de rest dus die moet ik geregeld bijknippen terwijl de rest amper nodig is @VisibreTeam: Leuk he xD, heb al zin in onze les gaat vast helemaal leuk worden
Onze Willem heeft ook manen met wit en zwart erin, de zwarte manen zijn veel dikker dan het witte gedeelte. Ze groeien wel even hard. Vind het altijd wel grappig als er zo'n eigenwijs plukje tussen zit.
PrimaDonna_
Geplaatst: 14-02-12 11:55
Wat een ontzettend leuk dier! Prachtige foto's zo in de sneeuw!
BonteLisa
Geplaatst: 14-02-12 11:57
Wauw wat een prachtig paard ik heb die kleur echt nog nooit gezien
winniedekoe
Geplaatst: 14-02-12 12:03
Wat een supermooie foto's! en ook een super mooi paardje
Mooi paard hoor! Met een hele stoere en zelfverzekerde houding, super!
Malenka
Geplaatst: 14-02-12 16:25
Kasmir schreef:
Hihi voor het eerst dat ik hoor dat iemand het mensenoog leuk vind in plaats van 'eng'
Meen je dat nou echt? Ik vind het heel mooi. Mijn eigen appie had er veel vlekjes in en had dus niet zo'n duidelijk mensenoog. Ik vind het juist heel sprekend.
FemkeRoosje
Geplaatst: 14-02-12 18:59
Ik vind Karlijn haar aftekeningen zo mooi! Vond het ook echt heel erg leuk!
Joscaa
Geplaatst: 14-02-12 19:30
Hele leuke foto's van Karlijn! Die stand is zeker gaaf!
Wauw echt een prachtig paard! Foto 8 vindt ik persoonlijk heel mooi
Kasmir
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-12 21:09
Meggiemag: Dat is over het algemeen logischer, dat het zwarte wat 'sterker' is maar bij Karlijn is het juist dat witte plukje dat wat voller is en harder groeit dan de rest hihi. PrimaDonna_: Dankjewel, we hadden precies de laatste dag dat er nog een laagje sneeuw lag BonteLisa: Dankje, ze is 'gewoon' bruinpanterbont maar wel goed gelukt hihi. Met haar mooie zwarte beentjes en vrij rustig getekend hoofd met zwarte huid rond de ogen/neus. Malenka: De meeste vinden het 'eng' of zeggen dat ze zo 'boos' of 'angstig' kijkt door dat oogwit. Is natuurlijk onzin, heeft juist veel expressie vind ik. FemkeRoosje: Vind de foto's echt super geworden, was gezellig en Karlijn heeft direct schriktraining gehad met je muts hihi. Jos: Gaaf he Had nog geen mooie standfoto en deze is tof. JessieHorses: Dankjewel, vind die ook erg leuk. Ze heeft echt zo'n heerlijk prethoofdje tijdens de jambette .
Voor de rest dankjewel iedereen Het is maar goed dat Karlijn geen ijzers onder heeft anders had ze daar zeker naast gaan lopen .