Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cowboyberend schreef:nou dat weet ik nog niet vind de tijd tussen de l3 trail en de pleasure te lang. als in beide groepen l1 /l2 6 personen zitten ben je meer dan een uur verder
dropje2 schreef:ja maar dan ben je meer dan een uur kwijt inc afbreken enz , vaak is hij dan na de tijd moe of geen concertarie meer of hij heeft geen zin meer om zijn best te doen....cowboyberend schreef:nou dat weet ik nog niet vind de tijd tussen de l3 trail en de pleasure te lang. als in beide groepen l1 /l2 6 personen zitten ben je meer dan een uur verder
Beste Berend, je hoeft die tijd toch niet óp je paard door te brengen?
Je kunt hem/haar ook even rustig neerzetten aan of in de traler en 'n hapje te geven, geen probleem hoor![]()
Ook zijn er voor een klein bedrag boxen te huur, dus doe wat Sliding zegt en laat dat denken nu maar een je paard
over, die weet hoe gezellig het bij ons is![]()
En als er in zowel de L2 als de L1 6 ruiters starten, ben ik hartstikke happy!![]()
cowboyberend schreef:ja maar dan ben je meer dan een uur kwijt inc afbreken enz , vaak is hij dan na de tijd moe of geen concertarie meer of hij heeft geen zin meer om zijn best te doen....
,
ben je maar aan het plagen.
dropje2 schreef:Wil iedereen even goed kijken of zn startnummers nog geldig zijn voor je inschrijft?![]()
Ik heb al 2 mensen van de 6 inschrijvingen moeten berichten dat hun startnummers zijn verlopen, dan kan
ik je echt niet inschrijven, het systeem pakt dat écht niet![]()
IJp schreef:dropje2 schreef:Wil iedereen even goed kijken of zn startnummers nog geldig zijn voor je inschrijft?![]()
Ik heb al 2 mensen van de 6 inschrijvingen moeten berichten dat hun startnummers zijn verlopen, dan kan
ik je echt niet inschrijven, het systeem pakt dat écht niet![]()
Die van mij is tot 31-03, maar ik zal gaan verlengen.

Net de inschrijfformulieren gemaild... Ries doet definitief SAH en IHT L5 en ik doe PLS, TR en HMS L3
Magrathea schreef:Nog steeds niemand met wie ik kan liften?

wil ik je daar best oppikken, ware het niet dat Ries om 09 uur aan de start moet staan en wij dus wrs al om half 7 of 7 uur vanuit HHW richting Callantsoog gaan rijden. Weet niet of er op dat tijdstip (ongeveer kwart voor 7) al treinen in HHW aankomen vanuit Delft op 2e paasdag?
, zijn klaar en liggen bij de jury's om nagekeken te worden. Als ze vrij worden gegeven, krijgt iedereen die inschrijft de proefjes met de bevestiging toegestuurd. Diegene die al hebben ingeschreven vinden de proefjes dan z.s.m. in de mailbox!
Mag die ook via de mail?