Ah dat is jammer..nooit weer ambitie gehad om een fjord te kopen?
Sok
Geplaatst: 06-02-12 10:01
kristelhans schreef:
Heee, die organiseer ik! (samen met anderen dan he haha)
Leuk man! Draait Elma ook nog steeds mee? Zo'n lief mens is dat! Ze belt me ook nog elk jaar of ik wil/kan vrijwilligen.
Milord
Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven
Geplaatst: 06-02-12 10:04
Heel leuke foto's! Mooi beessie hoor. Netjes op gewicht inderdaad. Wat mij opvalt: Heeeeel erg mooie ruglijn. Echt super recht en weinig schoft. Was het makkelijk om een passend zadel te vinden? Ik wou dat mijn paardje nog zo'n mooie rug had.
Sok, jaa, die is er ook nog, aan de zijlijn..vanavond route overleg en vrijwilligers zijn altijd welkom!
Milord, hij heeft inderdaad een rechte ruglijn maar wel een normale schoft. Was niet heel makkelijk om iets te vinden, heb nu een Massimo trail, boommaat 32, geen overdreven wijde boom dus. Extra korte, dikke kussens voor de lange ritten. De witte plekjes op zijn rug is van een HAFpad, hij kan niet tegen dat materiaal, haar breekt af..jammer, ziet er zo lelijk uit! Hoop dat het met verharen, volgend jaar, een stuk minder is.
Esther_92
Geplaatst: 06-02-12 10:15
Hele mooie fjord!! Heb stiekem ook even op je profiel gekeken en wat is die opgeknapt zeg! En idd een super mooi figuurtje heeft Beer
Milord
Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven
Geplaatst: 06-02-12 10:16
Oh ok, ja de schoft leek mij heel erg vlak maar dat valt dus wel mee? Massimo Trail is idd een mooi zadeltje al rij ik zelf met een boomloos vanwege de grote schommelingen in gewicht en model van mijn paard. Je hoort het idd wel vaker van die HAF-pads. Ik hoop voor je dat het minder zal worden na het verharen. Succes in ieder geval nog met je endurance/cross-carrière.
Wat is Beer toch een knapperd Hij ziet er ook heel goed uit hoor! Heerlijk even in de sneeuw, dan komen deze mooie paarden toch het beste tot hun recht