Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Ik ben blij dat mijn arab die hier heel erg op lijkt, rood met stip op hoofd, wél een wintervacht heeft en niet met een dikke deken staat, maar gewoon paard mag zijn....
Arabesk schreef:Een paard, arab, die zo kort in de vacht staat, kan onmogelijk veel buiten hebben gestaan deze winter. Dat vind ik sneu, en dan zal ik misschein topic verpester zijn in jullie ogen, maar ik vind dat paarden met zo'n onwaarschijnlijk korte vacht een voorbeeld zijn van paarden die als kasplant gehouden worden.
Zeker als het een rode arab betreft die lijkt op mijn arab, dan valt het contrast mij in elk geval enorm op
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QVX6GFUR-D.jpg
Zo ziet een roodharige arab, met stip op neus eruit als hij wel buiten mag staan.
set_elkol schreef:Arabesk, mijn paard (arabisch volbloed, schimmel) kweekt ook niet zo'n vacht als de jouwe en daardoor ben ik ook genoodzaakt haar een deken op te gooien. Heb al meer gezien dat het erg verschilt tussen arabieren, het liefst zou ik mijn paard net zo houden als jij, puur natuur. Ze staat wel 24 uur per dag buiten.
[ITP] Arab Set Elkol in de sneeuw
hier mijn merrie nu
Arabesk schreef:Duidelijk meer vacht dan paard van TS, die ook nog eens onder een dik dekbed staat. Maar goed ik ga hier geen welles nietes topic van maken.