Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
annutjuuh schreef:Super dat je haar terug hebt zeg!! Ze ziet er erg gelukkig uit op de foto's!
Moet wel even zeggen dat ik het wat overbodig vind om andermans topics erbij te halen om na te gaan of ze 'opknapt'. Dat je hier eigen foto's voor gebruikt oke, maar om topics van de vorige verzorgster erbij te halen vind ik wat ver gaan...
Veel plezier met haar!!
Theeglas schreef:Leuke reacties
Het gaat nogsteeds prima! Haar spronggewricht werd al dunner afgelopen week, maar helaas was hij gister weer dikker. Waarschijnlijk te druk gedaan in de paddock, want haar zoon in nogal speels. Als hij vanavond weer dikker is moet er voorlopig even een draadje tussen beide.
Wel loopt stapt ze al stukken beter met haar ijzers, niet meer zo gevoelig als eerst.
In de voorjaarsvakantie gaat ze weer naar de kliniek en wordt haar been opnieuw bekeken. Dan kunnen we ook even zien hoe ze dan draaft
De tandarts was afgelopen vrijdag geweest en dat bleek heel hard nodig te zijn! Waarschijnlijk al jaren niet gedaan, dr mond zat vol haken en scherpe randen
Ik probeer regelmatig een update te geven. Ik ben in ieder geval nog altijd heel blij dat ze lekker bij mij staat.