Moppie: heeel veel plezier straks met je nieuwe kanjer . We gaan nog heel wat tranen laten om Kiek, maar daar slaan we ons wel doorheen . Stel je voor: een mooie zomerdag en dan lekker met Luca door de duinen... Komt helemaal goed
Elienee
Geplaatst: 02-02-12 16:49
Wat fijn da luca bij een bokker is terehtgekomen, hij is namelijk een plaatje om te zien vind het wel spijtig dat hij gecastreerd word. Hij had mooie veulentjes gegeven!
Ahh Luca verkocht... wat zonde zeg, zeker omdat het door bepaalde redenen komt wat ik lees.. Nicole, sterkte . En jij natuurlijk heel veel geluk met Luca! Gelukkig is hij fijn door de castratie gekomen. Veel plezier met je nieuwe kanjer.
Hihi ik ga m'n best doen met die foto's! Gelukkig gaat Nicole me daar ook nog flink bij helpen, want die mooie foto's die er nu allemaal van hem zijn ga ik niet overtreffen hoor Maar ik kan wel leuk oefenen als ik zo vaak foto's plaatsen mag van jullie hihi!
Sara en Annette heel veel plezier gewenst met deze kanjer. Maar daarnaast ook alvast heel veel sterkte gewenst met het verlies van Kiek. Jullie zullen een mooie tijd krijgen met Luca
SaraJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-12 12:52
Bedankt iedereen!!
@ Lifaya: Ohh heel graag, er kunnen nooit genoeg foto's gemaakt worden! En jij maakt ook al van die mooie Leuk! @ Marjolein: dankjewel, we zien je als het goed is morgen!