Haha wat staan ze daar zo lekker met z'n tweetjes! Heerlijk om te zien! ennuh, hier hebben wij geen haai-hooi-voor-jou wagentje, hier wordt het heel aso over het hek gedumpt
neuhh Je loopt de schapenschuuruit recht tegen het hek aan en gooit het daar over het hek heen voor de shetten Vind het al service dat die bolle shetten 2x per dag hooi krijgen
Kooooo ! Echt ongetwijfeld de coolste fjord op bokt! Hij wordt ook steeds mooier en mooier! Mijn poowns mogen dit topic wel niet te zien krijgen of ze worden jaloers... Die hebben een baasje dat het hooi gewoon komt brengen in een kruiwagen, maar daar past natuurlijk niet zoveel in als in deze thuisbezorgdwagen! maar euh, Mara en Marieke, haal jullie maar niets in jullie hoofd, jullie krijgen niet zo'n service, het spijt me
Koel he Uitvinding van de eeuw hahaha En we kunnen hem ook met echt pak sneeuw gaan testen vanaf vandaag geloof ik
ikkedus
Geplaatst: 03-02-12 09:40
Komt het haai hooi voor jou wagentje ook in den haag? En bestaan er een bel baas voor biks bus en water over weg naar wei wagentje? Dan neem ik daar graag een abonnement op!