Super gelder king,FOTOSHOOT VDS Photograhy

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DesireeK

Re: Super gelder king,FOTOSHOOT VDS Photograhy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:57

Mooie knappe King <3

Wat er al eerder is gezegd vind ik de foto's ook erg donker. Jammer King is zo fotogeniek...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:04

shetlandlove schreef:
anoukie88 schreef:
Kleine kanttekening, het is OF een Gelders paard OF een Tuiger. Gelderstuigpaard is niks...

Daar ben ik het niet mee eens, ik heb zelf ook een Gelders tuigpaard (87,5 % Gelders), wat wil zeggen een Gelders paard dat als tuigpaard gefokt is. Er zijn ook Gelderse paarden die meer rijpaard gefokt zijn, die staan aan de basis van het huidige sportpaard.

Vind inderdaad de foto's nog niet optimaal, maar blijf vooral oefenen fotograaf, ik heb zelf ook net een spiegelreflex aangeschaft en dat moet zeker even wennen :D
King is een mooi paard om te zien, ik vind vooral de 1e en 3e foto erg mooi :)

Nee Annoukie heeft gelijk. Een paard is of Gelders of Tuigpaard.

Je hebt 4 fokrichtingen bij het KWPN. Dressuurpaarden, Springpaarden, Tuigpaaarden en de Gelderse Paarden.
De Gelderse Paarden hebben zowel aan de basis van de Tuigpaardfokkeriij gestaan als aan de basis van de rijpaarden fokkerij.

Als een paard als Tuigpaard gefokt is dan is hij doorgaans ook op die manier geregistreerd. Kijk maar eens op het papier van je paard. Wat staat daar TP of GP? Alleen als er GP staat heb je een Gelders Paard.

Het kan wel dat je een Tuigpaard hebt dat meer in het Gelderse Type staat OF dat een Gelders Paard hebt meer in het Tuigtype staat.
En inderdaad je hebt ook Gelderse Paarden die meer naar het Rijpaardtype neigen en Rijpaarden die meer naar het Gelderse Type neigen.

De 87.5% heeft met de uitzonderings situstie te maken. Als jij een Tuigpaardmerrie hebt waar je liever Gelders mee zou fokken dan kan je er voor kiezen om haar Gelders te registreren. Een paard mag dan maximaal 12.5% veredelingsbloed hebben.(Hackney, Arabier of Engelsvolbloed)

Heel mooi Paard TS en erg mooie foto's. Voor het paard is het uiteraard niet belangrijk wat hij precies is.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:35

King is echt fotogeniek. Leuke en mooie foto's weer van hem ook met jou erop natuurlijk.

King is gewoon grotendeels gelders paard, maar je ziet de bouw van een tuiger. Ik heb ook een gelders paard gehad die was meer het basistype.

Kortom King is gewoon een lekker ding :j :j :j

beautytje37

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:03

mooi paard, loopt ook mooi. :)