Arme poown Hopelijk heeft ze zich niet bezeerd, haar kopje erna is wel hilarisch Maar is het niet een groot deken voor z'n kleintje? Ziet er tamelijk ruim uit aangezien het tot aan zijn knieën komt.
Hahahahaa Buck je maakt mijn avond goed Het blijft ook een geweldig knolletje, en die foto 4 is gewoon geniaal
Buckje schreef:Nee zijn deken is niet te groot zit een halsje aan. Zag net in je topic uit je onderschrift dat het een deken is met een langer stukje vanvoor vandaar lijkt het nogal groot. Maar is dus niet
Agoss.. wat eeen leuk beest heb jij!! Hoe kom je trouwens op het idee om haflinger x mini apolossa te fokken?
hahaha lekker!! Ik vind het zo'n mooie pony om te zien trouwens. Ik ben helemaal verliefd!! (maar ik zal vast niet de enige zijn hier)
Hahaha lig echt in een deuk hier! Gelukkig heeft pony er niets aan over gehouden, maar echt...ook zo die foto's achter elkaar...geweldig!
trekpaardluf schreef:Agoss.. wat eeen leuk beest heb jij!! Hoe kom je trouwens op het idee om haflinger x mini apolossa te fokken?Ze is een ongelukje de vader was 11 maanden.
Briljante serie! Echt, zit hier te grijnzen.Vriendlief: paard gaat op zijn gezicht, en jij zit hem uit te lachen Neem t me kwalijk
Hahaha, ook ik lig dubbel! Hoe krijg je het voor mekaar om ook precies op het juiste moment foto's te maken!