Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lisa_Djoez schreef:Ik vind ook dat je je auto beter niet kunt parkeren naast een weiland met welke dieren dan ook.
Dieren zijn immers nieuwsgierig van aard...
En ja, je zou bordjes op kunnen hangen met 'Mijn paard eet auto's', maar of ze dat zullen geloven :+
Liesje1611 schreef:
Ik zou mn auto (niet dat ik een auto heb, maaktnietuit) ook niet vlak bij een stel koeien in de wei neerzetten. En dan heb ik geen bal verstand van koeien (ja, er komt melk uit, toch?) maar je kan toch wel een béétje logisch nadenken? Stel dat ze schrikken en door de omheining denderen, weet ik veel. Dan is het best oliebol als je auto in de weg staat.
En ik vind het al helemaal niet de 'schuld' van TS, ze is niet nalatig geweest oid, ze had hier niets aan kunnen doen. Balen voor die man, maar zn verzekering zal het vast wel vergoeden.
RGBrink schreef:Babbel: dank je, Geloof me dat ik die tip van harte aanneem.. als het kon liet ik het op mn paard zn kont (of bovenlip) tatooëren "baasje is niet aansprakelijk als ik het sloop"
Edit: ik ben ook weg van deze plek hoor, vlak na dit incident vertrokken, was al de planning hoor, niet a.g.v. dit incident
RGBrink schreef:Babbel: dank je, Geloof me dat ik die tip van harte aanneem.. als het kon liet ik het op mn paard zn kont (of bovenlip) tatooëren "baasje is niet aansprakelijk als ik het sloop"
Edit: ik ben ook weg van deze plek hoor, vlak na dit incident vertrokken, was al de planning hoor, niet a.g.v. dit incident
mylittlejoy schreef:Oei, wat een verhaal! Ik zou alleen wel even goed oppassen. Want dat jouw verzekering niet uitkeert, betekent niet dat je niet aansprakelijk bent. Uiteindelijk blijft het jouw paard die het gedaan heeft en ben jij aansprakelijk voor wat jouw dier aanricht.
Dan komen de vragen of ze kunnen bewijzen dat het jouw paard is geweest, of ze zelf ook gedeeltelijk aansprakelijk is omdat ze zo raar geparkeerd heeft e.d. Al met al zou het nog best eens een staartje kunnen krijgen. Het zou ook nog best wel eens kunnen dat ze een advocaat in de arm neemt om de schade op jou te verhalen en dan mag je het inderdaad (als dan vast komt te staan dat jij aansprakelijk bent) zelf ophoesten.