Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xantha schreef:Volgende keer beter!
Ik vind het super dat je dit doet en dan nog met zo'n big smile op je gezicht ook.
Jullie zijn gewoon een leuk stel
S_en_Z schreef:Hahaha ik vind dr wel leuk!
picobello schreef:Hihi, kwam er soms breakdance muziek uit de boxen??![]()
Superleuk paard en zo te zien hebben jullie samen genoeg lol!
Fidele schreef:Wowwat is ze mooi geworden zeg!!!
Linda86 schreef:Wat een ontzettend mooi dier, zeg! Daar mag je trots op zijn. En wat betreft de boxen.. oefening baart kunst. Veel succes met je paardje!
Nessie schreef:Wauw!! Wat een prachtig paard heb je daar . En tja die boxen waar ook nog eens bakkabouters bij zitten.. Eng hoor
Supervixen schreef:Knap dat je zo hebt doorgezet en wat goed dat je een bodyprotector aan hebt!
wonderworst_ schreef:`wauw super wat ziet ze er chique uitzeg!haha wat een muts is het toch.. maar op foto 4 en 7 vind ik der toch wel echt prachtig!
Gimli_ schreef:Hahaha dat hoofd van Lief op foto 11! Ge-ni-aal!
Wat ziet ze er prachtig uit, jullie zijn een mooi stel!
maaikysammy schreef:Hey Lindsey,
Wat leuk dat ik je hier tegen kom!
Ik had al een paar foto's op facebook gezien!!
Wat een knap paard!! En wat een leuke combinatie vormen jullie!!
groetjes Maaike (van de HAS)
Miss_Blimm schreef:Heel leuk die foto'shet kan ook eens mis gaan he... maar super mooi dier heb je onder de bips!!
Carmy81 schreef:Erg leuke foto die laatste !!!
Fred_Kroket schreef:Hahaha! Ze kijkt nog een keer om of ze echt niet achter haar aan komen! Ach... het gebeurd te besten! Bij Jumping Amsterdam was een Noorse (geloof ik of Zweedse) amazone die ook niet verder kwam dan "halthouden en groeten" het overkomt de besten en dan heb jij het maar weer gehad!