Kimberly, toevallig via bokt gekocht? een bruine? die heb ik ook zien staan, gefeliciteerd!
Gero, thanks, ja dit is de paardenfluisteraar, die nemen de tijd voor elkaar
kimberley82
Geplaatst: 15-01-12 23:16
Ja klopt, ook via Bokt. Geruilt tegen mijn sportpaard In ieder geval geen spijt van. Neem aan dat jij ook al heeeel benieuwd bent naar hoe je Tinkerman eruit gaat zien in de zomer! Zonder al dat haar
Thanks, Hij is idd braaf, en ondeugend, maar ik mag dat wel
Ik heb zijn manen niet geknipt, dat heeft die mevr waar ik hem kocht gedaan, want hij had nogal dreads. Ik vind dat enorm jammer, want een fles antiklit en cowboymagic doen wonderen.. maar het groeit vanzelf weer aan.
Leuk, leuk, leuk An!!! Hoop dat je heel veel plezier van hem mag hebben. Ik kom hem snel een keer bewonderen.
Oona
Geplaatst: 16-01-12 10:31
Proficiat met je nieuwe aanwinst! Hij lijkt zo groot , maar dat is waarschijnlijk omdat mijn tinker zo klein is Die foto's met je hondje zijn fantastisch! Heel erg leuk dat je vriend interesse toont in Jaron.
Hij is van ons samen Alleen ben ik de paardengek, en hij poetst, wandeld en knuffelt,. rijden hoeft van hem niet zo. Maar als hij over een jaartje in het tuig komt, dan zal hij wel leren mennen.
DDW1190
Geplaatst: 16-01-12 10:57
Wat apart, dat mensen zo'n leuke pony kunnen laten staan! natuurlijk een gelukje voor jou natuurlijk