Ik zou inderdaad nieuwe foto's laten maken, canvas is prijzig en dan kan je maar meteen een supermooie foto gebruiken Ik weet niet in welk budget je een fotograaf zoekt, wellicht weet ik er 1 ?
Ik heb alleen een probleem de meeste vinden mij te ver wonen. Ik woon over de grens bij nijmegen (duitsland). Terwijl ik langs het reich wald woon. (mooie omgeving voor foto's)
Kijk, ik persoonlijk reis overal wel heen al is het voor een grote afstand wel handiger om het te combineren met meer paarden zodat de reiskosten verdeeld kunnen worden. Welk budget heb je? ik weet misschien wel iemand voor je in Nijmegen
Ik woon in de buurt van Nijmegen, maar ik ben nog lang zo ver niet als sommige andere hierop bokt. Mocht je niemand kunnen vinden wil ik wel foto's maken. Ik heb meerdere foto's die ik zelf gemaakt heb op canvas aan de muur hangen.
De foto's zijn inderdaad allemaal wazig, jammer want er zitten hele mooi bij!
Misschien heb je misschien een vriendin die van foto's maken en paarden houdt? Kan ze heel veel foto's maken; kost het geen geld en kan zij mooi oefenen, en daar zal vast wel een mooie foto tussen zitten ^^
Ik ga met de reacties me. Ze zijn eigenlijk allemaal niet kwalitatief goed genoeg.
Op canvas word alles zo vergroot dat je echt een super scherpe foto moet hebben. Ik zou ook eerst een nieuwe foto laten maken en dan het doek bestellen.
liedje89
Geplaatst: 14-01-12 22:27
Ik weet niet in hoeverre de kwaliteit achteruit is gegaan door het uploaden maar ik zou zo zeggen dat je eigenlijk alleen foto 2 en 3 echt zou kunnen uitvergroten. De anderen zijn onscherp en/of korrelig.
Misschien kun je eens kijken of er bij jou in de buurt een fotoclub oid zit. Groot kans dat er bij zo'n vereniging toch wel een of twee mensen zitten met intresse in fotografie met dieren. Vaak doen dat soort mensen het vooral voor de eigen lol en om te oefenen/leren dus dat hoeft dan ook niet direct zo duur te zijn.
Geplaatst: 15-01-12 13:24
Ik ga voor 6. Ik vind dat dat paard heel mooi kijkt . Wel jammer dat die foto's niet zo scherp zijn.
onbekend0207
Geplaatst: 15-01-12 14:17
Ik zou er persoonlijk voor kiezen een goede fotograaf te laten komen en een reeks kwalitatieve super foto's te laten maken en aan de hand daarvan er een af te laten drukken. Nu heb je dadelijk een canvas doek maar is de foto van slechte kwaliteit, storende achtergrond of veel schaduw.