Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het grappige is dat ik hem in de tijd dat hij bij mij was heb geleerd altijd 'haast' te maken bij noodweer... Daar we vroeger ook vaak zat 'zomaar' aan de hand gingen wandelen waarbij we regelmatig een plensbui op ons hoofd kregen; Hij zocht dan zelf een soort 'verhogingje' ging dan altijd keurig stilstaan zodat ik makkelijk op kon stappen, dan waren we immers sneller thuis.... Zo ook nu; Heel enthousiast en vastbesloten bleef hij staan naast een boomstam met zijn hoofd schuin "Nou schiet op tr*t ik regen helemaal nat, klim op m'n rug dan doen we een drafje" hij was compleet verontwaardigd toen ik ervoor bedankte en zei; Kom op knul ik ren wel naast je mee.
]

Ik volg je in ieder geval.

Leek me dus veiliger om hem gewoon maar even aan een halstertje mee te nemen aan de hand. En jongens jongens, wat is dat spannend.... Het mag dan wel een oud ZZ paard zijn geweest dat de halve wereld gezien heeft, lopen langs de weg is en blijft hem volledig onbekend. Het is dan ook doodnormaal om midden op de weg stil te blijven staan, en steeds weer een poging te doen de grasprietjes in de berm van dichtbij te bekijken.. Dat we vervolgens bijna geschept worden door een klein vrachtwagentje deert hem in 1e instantie helemaal niets... Of nouja, je moet niet aan zijn vrouwtje komen natuurlijk
Reden genoeg om je oren plat in de nek te doen, tanden bloot en ineens een paar passen in galop "In aanval te gaan op de desbetreffende vrachtwagen"
Typisch Lagune...
Pinda_Dipje schreef:2 Januari 2012
Mijn moeder is op facebook overigens een actie gestart waarbij je kans maakt op en rekening bij de rabobank met 500,00... Hoe meer 'ik vind dit leuk' reacties ik krijg, hoe groter de kans is dat we winnen ten behoeve van Lagune
StalDuijndam schreef:Pinda_Dipje schreef:2 Januari 2012
Mijn moeder is op facebook overigens een actie gestart waarbij je kans maakt op en rekening bij de rabobank met 500,00... Hoe meer 'ik vind dit leuk' reacties ik krijg, hoe groter de kans is dat we winnen ten behoeve van Lagune
Mag ik de link? Dan klik ik op 'vind ik leuk'