Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
korbakimmy8 schreef:Laat jullie commentaar plzz achterwegen.. Jullie mogen het lekker zeggen, ik ga er niet op in meer, en ga er ook niks aan doen of aan veranderen.. dus dan heeft het geen zin om het neer te zetten.
xMercury schreef:Nou, ik vind het niet eerlijk om haar zo aan te gaan vallen hoor. Als iemand het nou eens goed op een rijtje zet voor de TS is het al een stuk duidelijker. Als ze weet dat ze haar pony met dit bit en elastiek pijn doet, dan gaat er echt wel een lichtje branden hoor
xMercury schreef:Nou, ik vind het niet eerlijk om haar zo aan te gaan vallen hoor. Als iemand het nou eens goed op een rijtje zet voor de TS is het al een stuk duidelijker. Als ze weet dat ze haar pony met dit bit en elastiek pijn doet, dan gaat er echt wel een lichtje branden hoor
xMercury schreef:MaritAriel schreef:Heee wacht eens even ik ken jou! Ik heb jou op hyves volgens mij , wij hebben in het verleden wel eens gepraat op hyves . Jij houd toch zo van Michael Jackson? Ik dacht dat jij van bitloos was
AdnerB schreef:ik mis trouwens ook het deel van de blessure in haar profiel..
TS ik zie dat je bij mij in de buurt woont..
ik zou je wel eens willen helpen hoor met je pony want blijkbaar heb je wat problemen aangezien de hulpmiddelen..
als je geintresseerd bent stuur maar een PB
Wilmy schreef:Leuk hoor zo opgeknoopt naar buiten!, miss zo iets?![]()
Kan me niet voor stellen dat je pony dat ook heeft, neem eens een keer goed les bijvoorbeeld i.pv
je pony zo te gaan rijden. Dan zal je pony waarschijnlijk wel plezier beleven aan de buitenritjes.
Vind dit gewoon zielig voor de pony, maar ja das mijn mening