Reina weer op Bokt!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:35

Dit meisje geeft niet om het plezier van haar pony, enkel om haar eigen plezier!

Ze vind het zelfs zielig dat ik mijn pony zonder zadel en hoofdstel rijd.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:36

lees profiel.
Maar hier staat helemaal niks over haar blessure ?

xMercury

Re: Reina weer op Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:37

Nou, ik vind het niet eerlijk om haar zo aan te gaan vallen hoor. Als iemand het nou eens goed op een rijtje zet voor de TS is het al een stuk duidelijker. Als ze weet dat ze haar pony met dit bit en elastiek pijn doet, dan gaat er echt wel een lichtje branden hoor :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:38

korbakimmy8 schreef:
Laat jullie commentaar plzz achterwegen.. Jullie mogen het lekker zeggen, ik ga er niet op in meer, en ga er ook niks aan doen of aan veranderen.. dus dan heeft het geen zin om het neer te zetten.

waarom mogen mensen geen commentaar geven?? Wil jij dan niet het beste voor je paardje???

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:38

xMercury schreef:
Nou, ik vind het niet eerlijk om haar zo aan te gaan vallen hoor. Als iemand het nou eens goed op een rijtje zet voor de TS is het al een stuk duidelijker. Als ze weet dat ze haar pony met dit bit en elastiek pijn doet, dan gaat er echt wel een lichtje branden hoor :)

Maar ze geeft aan dat we kunnen zeggen wat we willen maar ze het toch niet veranderd dus wat valt er dan nog op een rijtje te zetten ?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:39

xMercury schreef:

Nee hoor, ze geeft zelf aan dat ik maar droom, dat het ook anders kan.

Dan wil je het gewoon niet zien toch? Sneu voor het paard, meer kan ik niet zeggen.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:39

ik mis trouwens ook het deel van de blessure in haar profiel..
TS ik zie dat je bij mij in de buurt woont..
ik zou je wel eens willen helpen hoor met je pony want blijkbaar heb je wat problemen aangezien de hulpmiddelen..

als je geintresseerd bent stuur maar een PB :)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:40

leuke pony
minder leuke optoming ;)

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:40

Paard is ook niet van haarzelf lees ik in het profiel.
Wat vinden haar eigenaren hier van? Deze optoming?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:41

Waar hebben jullie het over?

Ik heb gezegd: Een pony kan ernstige schade oplopen door zo'n elastiek en manier van rijden.

TS, wil niet geholpen worden , want ze kan het zelf heel goed.

AnnemiekvM

Als je uitleg wil over je optoming mag je een pb sturen.

xMercury

Ah joh, tuurlijk doet ze er wel wat mee. Ze is gewoon jong en dwars :+

Vandaar, ze zegt ook dat ze er niks aan kan doen. Begrijp wel dat als je een paard verzorgt en die eigenaren dit zeggen, dat je dat ook gelooft..

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:44

Heee wacht eens even ik ken jou! Ik heb jou op hyves volgens mij , wij hebben in het verleden wel eens gepraat op hyves . Jij houd toch zo van Michael Jackson? Ik dacht dat jij van bitloos was :P

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:45

MaritAriel schreef:
Heee wacht eens even ik ken jou! Ik heb jou op hyves volgens mij , wij hebben in het verleden wel eens gepraat op hyves
. Jij houd toch zo van Michael Jackson? Ik dacht dat jij van bitloos was :P

_/-\o_

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:46

xMercury schreef:
MaritAriel schreef:
Heee wacht eens even ik ken jou! Ik heb jou op hyves volgens mij , wij hebben in het verleden wel eens gepraat op hyves . Jij houd toch zo van Michael Jackson? Ik dacht dat jij van bitloos was :P

_/-\o_

Ja ik zit er toch mooi weer even naast , ik dacht echt dat zij van natural was enz . Geen bit enz... Nou zie je ineens elastiek en pesoa :=

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 01:18

Ik vind het een hele leuke pony, en het ziet eruit alsof je veel plezier met hem hebt!
Je zegt dat je geen commentaar op je bit/elastiek gebruik -want je doet het toch wel-

Ik weet niet waarom je je pony zo strak naar beneden gebonden hebt en ze zo'n zwaar bit in heeft maar je zet haar op deze manier helemaal vast. Dit is echt niet goed voor haar rug en op deze manier krijg je binnen de kortste keren nog meer blessures. Als je het allemaal nodig hebt om haar in bedwang te houden buiten, ga dan gewoon niet buiten rijden en ga eerst oefenen in de bak.
Misschien heb je het ook wel in omdat je haar op deze manier mooi vind lopen maar ze loopt alleen maar zo omdat als ze haar hoofd omhoog doet ze meteen een giga ruk krijgt in haar mond van het elastiek in combinatie met het bit.

Als je een beetje om je pony geeft luister je naar de mensen hier op bokt en gebruik je deze uitrusting niet meer, en neem je les waarbij je echt leert rijden, zeker op lange termijn breng je echt heel veel schade aan.

Ik hoop dat je hier wat van leert want het is echt zonde van zo'n leuke pony ;)

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:07

AdnerB schreef:
ik mis trouwens ook het deel van de blessure in haar profiel..
TS ik zie dat je bij mij in de buurt woont..
ik zou je wel eens willen helpen hoor met je pony want blijkbaar heb je wat problemen aangezien de hulpmiddelen..

als je geintresseerd bent stuur maar een PB :)

TS, dit is wel een goede optie! Mensen kunnen je veel beter helpen zo, dan in een topic :)
En het is toch veel fijner als je die hulpmiddelen niet meer nodig hebt en gewoon lekker kan uitwaaien in het bos? Wat is de reden dat je dat elastiek gebruikt? Hij staat bést wel strak ;)

Alles is verder al gezegt, ik vind het niet afbranderig maar gewoon de waarheid, en ik zou er wél wat mee doen :)

Wauw, wat blijf ik netjes en beheersd :P

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:08

Het is een erg leuke pony, maar oei oei...wat kijkt ie zielig uit zijn ogen.

Jij zult vast veel plezier hebben gehad, maar je pony duidelijk niet, jammer dat je deze optoming gebruikt.
Ik denk dat je pony het vast leuker vind als hij zijn nek vrij kan bewegen om ook de omgeving te kunnen zien. Jammer...

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:14

Er is al genoeg gezegd over je optoming, du sdat laat ik maar achterwege. Wat mij opviel. is dat je broertje zonder cap rijdt. Jij rijdt netjes met cap en hoewel je broertje ook pony rijdt, heeft hij geen cap op. Zelfs met zo'n stukje stap, kan het misgaan. (ook een fout van jouw moeder hoor, ik vind dat zij het verplicht moet stellen dat als je op de pony rijdt, cap op!).

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:16

Nou, blijkbaar geef je dus geen bal om je pony.
Aangezien je 'er toch niks aan gaat veranderen.' Al had je gereden met deze hulpmiddelen uit onwetendheid had de zaak anders gelegen, maar aangezien je blijkbaar dondersgoed weet waar je mee bezig bent en zo ook overduidelijk lekker door zal gaan..

Je pony zal ook vast ontzéttend veel plezier hebben in buitenritjes met jou.
Met zn hoofd vastgebonden en een bit waar je u tegen zegt in zn mond.
Ga zo door meis, dan heb je over een tijdje geen pony meer over.

Lesly1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:28

Leuk hoor zo opgeknoopt naar buiten!, miss zo iets? :+
Kan me niet voor stellen dat je pony dat ook heeft, neem eens een keer goed les bijvoorbeeld i.pv
je pony zo te gaan rijden. Dan zal je pony waarschijnlijk wel plezier beleven aan de buitenritjes.
Vind dit gewoon zielig voor de pony, maar ja das mijn mening

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:29

Wilmy schreef:
Leuk hoor zo opgeknoopt naar buiten!, miss zo iets? :+
Kan me niet voor stellen dat je pony dat ook heeft, neem eens een keer goed les bijvoorbeeld i.pv
je pony zo te gaan rijden. Dan zal je pony waarschijnlijk wel plezier beleven aan de buitenritjes.
Vind dit gewoon zielig voor de pony, maar ja das mijn mening

Les kan ze niet betalen, maar deze dame heeft dat niet nodig, want ze weet alles al! ;) :+

Lesly1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:32

Oeps, stom ook van mij.... :D

YoshaMonica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:34

Je hebt een leuk paardje! Behalve de optoming die je ervoor gebruikt. Ik zal zeggen gooi het eraf en neem lekker les. Je zal zien dat je over een maand al een vrolijke gelukkige pony hebt en je hebt er dan ook veel meer plezier zelf aan! Negeer deze bokkers niet een neem dat bod aan om hulp te krijgen! :D

koko163

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:39

leuk paardje!
maar wat de meesten al zeggen; waarom dat bit? en elastiek!?
( k weet ook niet als ze sterk wordt of iets )
maar ga lekker met haar naarbuiten dat ze naar alles kan kijken dan is het voor het paard ook een stuk leuker!! :j
en probeer anders gewoon een B bitje in te doen??

succes met je paardje!