Wat fijn dat hij weer terug is! Gefeliciteerd met de overwinning En wat een geweldig halster! Ik ga eens kijken op die webshop, vind hem heel mooi
peach2001
Geplaatst: 23-12-11 21:10
We missen hem nu al maar wat een heerlijke kudde! En wat een confronterende foto's ik heb hem echt tonnetje rond gevoerd he?! Hier viel het minder op waarschijnlijk doordat de rest ook wat voller is, maar zo buiten in het donker met - voor mij - "vreemde" paarden er omheen, dan valt het meer op
Miracle_
Geplaatst: 23-12-11 21:10
elisedcl schreef:
wow, super dat hij terecht is. Waarom staat hy niet gewoon bij jullie op stal?
Ben echt zoo blij voor je Carmen! Heerlijk dat hij weer terug is waar hij hoort En Clau, wie had toch gedacht dat je ineens twee boktpaarden bij je op stal had
Super om eindelijk weer een topic van Alvaro te zien! Een heel mooi jaar met Alvaro toegewenst!
Anoniem
Geplaatst: 23-12-11 21:42
Jeej wat fijn! eindelijk weer een stapje in de goede richting!
PippaLuca
Geplaatst: 23-12-11 21:43
Zoals ik in het andere topic al zei; Ik ben blij voor je dat ie thuis is!
Hij ziet er goed uit!
quintusgl
Geplaatst: 23-12-11 21:45
Wat heb je nog een mooie foto's kunnen nemen!! Geen gedonder geweest nog later toen we weg waren?Hij staat er blij bij hoor! Mooi plekje is het! daar gaat ie het zeker lekker krijgen. En wat was ie braaf in de trailer! Geniet lekker van je ventje en een fijne kerst!! poesje ook blij in zijn nieuwe huis?
Marieke, alles ging goed! Af en toe gaf hij een bok naar Caspian, maar verder was hij helemaal blij! En poezeltje is ook blij, alleen moest wel even wennen aan de hond en de vreemde kat. Niet dat de (blinde en dove) hond haar zag, maar toch.
Wauw, wat super dat hij weer bij jullie is! Maar waarom staat hij niet bij jullie?
Super leuke pony met een super cool halster
jokari
Geplaatst: 23-12-11 21:50
wat fijn dat ie nu dichter bij huis staat ! Nog niet helemaal thuis, maar toch al veel makkelijker bereikbaar. Ik wens jullie nog heel veel mooie jaren samen.
Koper
Geplaatst: 23-12-11 21:55
Wat fijn dat hij er weer is, en dat hij al die tijd zo goed verzorgd is door een bokker Heel veel geluk met 'm!