Mijn foto's ook nog een eervolle vermelding

Nou, als het weer goed weer wordt (kleine kans

Groetjes en tot zo (als je dit nog leest)

http://i44.tinypic.com/x4f2xl.jpg
Oh, ik hoef niet meer te zeggen hoe ongelooflijk gaaf ik het vind, toch?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Surprise_Boy schreef:Je kan les nemen bij The Future Guys (Noord-Brabant) de Thunder Guys in België en in Amerika
Flauwe reactie van ze zeg, probeer je eens wat anders...
Surprise_Boy schreef:@Mixje90: Ik denk dat je daar wel wat in stap en draf mag proberen als je echt graag wil, hoor![]()
Alleen de galop gaat daar ontieglijk hard, dus dat is dan te gevaarlijk.
't Is best vermoeiend daar, je gaat vooral vaulten (af, op, af, op). De paarden lopen net als in een beginnersles in een treintje, eerst rijden ze wat energie eruit, dan gaan ze vaulten, hangen, in stap en draf. Je hebt een paar keer een wissel (6 paarden en meer dan 6 ruiters), en dat gaat een half uurtje door ongeveer. Dan gaan ze 1 voor 1 in galop, ook weer stunten, en dan gewoon uitstappen
.
@Sok: maar ik rijd nog niet zo lang, ik zeg altijd tegen mn instructrice dat ik niet in galop kan, maar ze luistert niet!![]()
Sok schreef:En bedanktSurprise_Boy schreef:@Mixje90: Ik denk dat je daar wel wat in stap en draf mag proberen als je echt graag wil, hoor![]()
Alleen de galop gaat daar ontieglijk hard, dus dat is dan te gevaarlijk.
't Is best vermoeiend daar, je gaat vooral vaulten (af, op, af, op). De paarden lopen net als in een beginnersles in een treintje, eerst rijden ze wat energie eruit, dan gaan ze vaulten, hangen, in stap en draf. Je hebt een paar keer een wissel (6 paarden en meer dan 6 ruiters), en dat gaat een half uurtje door ongeveer. Dan gaan ze 1 voor 1 in galop, ook weer stunten, en dan gewoon uitstappen
.
@Sok: maar ik rijd nog niet zo lang, ik zeg altijd tegen mn instructrice dat ik niet in galop kan, maar ze luistert niet!![]()
Cool, lijkt me best leuk om te leren! Is een keer wat anders dan de standaard voltige!(al is dat misschien praktisch om al te kunnen?)
Pffff! Wat een stomme instructrice heb jij zeg!Ze ziet toch dat je paard je gewoon probeert af te schudden?! Misschien moet je klittenband aan je broek en zadel naaien, dat helpt vast wel!
![]()
Surprise_Boy schreef:Door de Future Guys, het hele verhaal staat in m'n profiel en een aantal posts terug
En ja, mijn instructrice is ver-schrik-je-lijk!
Voltige is trouwens niet nodig om te kunnen, misschien handig voor vaults, maar het draait minder om evenwicht doordat je paard sneller gaat en je gewoon kan hangen.
Surprise_Boy schreef:Door de Future Guys, het hele verhaal staat in m'n profiel en een aantal posts terug
En ja, mijn instructrice is ver-schrik-je-lijk!
Voltige is trouwens niet nodig om te kunnen, misschien handig voor vaults, maar het draait minder om evenwicht doordat je paard sneller gaat en je gewoon kan hangen.